Hop til indhold
Bugs

Alice, amazing blow :)

Recommended Posts

Ganske så inspireret af de andre anmeldelser, der har været af Alice , valgte jeg at booke en tid hos hende.

Der var hurtigt svar på sms og vi fik hurtigt lavet en aftale.

Blev modtaget af Alice i døren og kom hurtigt ind på værelset. Jeg var lidt i tvivl inden jeg ankom om jeg skulle tage 30 minutter eller en hel time. Jeg valgte en time og det fortrød jeg på ingen måde.

Efter pengene havde skiftet hænder smuttede hun ud af værelset og da hun kom tilbage havde jeg fået tøjet af. Der var dybe tungekys og jeg var hurtigt kampklar. Dog tog hun initiativ og hendes fisse skulle slikkes. Ikke noget problem, da det er en af mine ynglings beskæftigelser. Vi hoppede over i en 69'er og damn den kvinde kan sutte pik.

Vi skiftede til en missionær, og da jeg var kørt træt, kondien er ikke hvad den har været, lagde hun sig ned og suttede boller og kæp. Efter et stykke tid smuttede hun også et par fingre op i min anus og masserede P punktet, til stor glæde for mig. Da jeg kunne mærke at jeg var ved at komme, bad jeg hende om at stoppe og hun hoppede op og gav mig en dejlig cowgirl. Hun var plask våd og i kampens hede smuttede den ud mange gange. Fint nok. Jeg havde dog fået andre planer. For det blow skulle jeg bare have mere af.

Vi steg ud af sengen og hende ned på knæ og så fik den derudaf med dejligt knep langt ned i hendes hals, noget hun taget imod uden problemer og det virker som om hun godt kan lide det. Jeg er egentlig ikke så meget til at komme i munden eller ud over kvinder, en Alice og hendes blow gav mig intet andet valg end at afslutte seancen i hendes mund og i sidste øjeblik trak hun sig tilbage og jeg kom ud over hendes store naturlige bryster.

Alice smuttede ud for at tage et bad og jeg checkede telefonen. Vi havde været i gang i 50 minutter siden jeg gik kom ind ad døren.

Alice er forresten fra Polen, super sød og sjov at have sex med. Nok nogle af de bedste 1000 kroner jeg har brugt på en GP i lang tid.

Det er hende på billederne. Hun har lidt på maven som ikke kan ses på diverse fotos.

Super oplevelse jeg gerne gentager, hvis jeg lige står en dag og har lyst til at blive suget tom.

Det er nok et blow jeg sent glemmer.

Nyd hende på bedste måde.

Bugs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse Bugs. Jeg læste din anmeldelse og fik lyst til selv at besøge Alice og det fortrød jeg ikke :)

Som du skriver eneste minus er at hun måske har et kilo eller to for meget for min smag, men når det kommer til sex og personlighed tilslutter jeg mig 100 procent dit indtryk af Alice. Hun er venlig, let at tale med og sex delen var super. En sand GF oplevelse !! … Ja for at være ærlig var det faktisk bedre sex end jeg har haft med flere af mine kærester.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så det langt om længe min tur til at besøge Alice og må sige, det en oplevelse jeg ikke fortryder. Hun er sød og virker ikke falsk på nogen måde, og gætter på alder nok er de 30 til 35. Har lidt mave men ikke sådan det vælder ud, men ser ud som en kvinde gør i den alder. Selve agten var som en rigtig kæreste oplevelse, vi startede med at kysse og der blev ikke spare på tungen eller vandet. Herefter tøjet røg af fandt vi over til sengen og kyssede vider og stille og roligt arbejde jeg ned mod den glatte mis og tror jeg gik lidt for meget til den. For det var længe siden jeg har spist så godt fisse, så hun til sidst måtte opgive, da hun ikke kunne holde til det. Så vi sunde os lidt og så var der min tur, da jeg plejer at komme alt for hurtigt, var det kun til lidt slik og sut på lille ven "havde sagt inden jeg kommer hurtigt ved blow" men skal love for bollerne og mellem kødet fik en tur, så der var meget rart. Når på med gummi og så skal jeg ellers love for hun fik lov til at ride så hun var helt færdig bagefter. Så hvis der en broder som har tiden efter kl 14 har fået en Alice der var kørt varm og liderlige men træt.

Pris ja 1000 kr for en time sjov, lyder mere en okay.

Stedet er rent men slidt. Diskret tja en opgang i en boligblok på en travl vej. Så ingen opdager man går ind.

Hun er her 4 dage endnu, så går udfra Jessy også rejser der, hende så jeg desværre ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er bare nogle gange, at selvom prisen faktisk er i bund, får man mere end fuld valuta for pengene.

Jeg er en mand, der er langt over de 40 og når man møder så positiv respons, om den er professionel eller ej er ikke så vigtigt. De to kvinder på adressen, kan virkelig deres kram og er klart blevet nogle af mine favoritter. Ingen tvivl om at jeg besøger dem igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...