Hop til indhold
psykopaten

SEXY TØS FREDERICIA

Recommended Posts

SEXY TØS FREDRICIA

I annoncen div steder står der at man blir taget i mod en 23 årig pige der altid har frækt lingeri på. Men nej det har hun ikke.

Hun tilbyder kærestesex med masser af kys og kram. Fransk og græsk. Der var ingen kys og kram og græsk ville hun ikke. Hun havde travlt med at snakke det meste af tiden og få mig ekspederet ud så hun kunne komme til julefrokost.

Jeg kan bestemt ikke anbefale hende da hun ikke holder hvad hun lover i annoncen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gætter på at det er hende her du mener: https://annoncelight.dk/annonce/31802/se ... f-81670393

Har også været forbi der engang og det var samme oplevelse som du beskriver. Så kan på ingen måde anbefale hende.

Der er også andre anmeldelser af hende her. viewtopic.php?f=24&t=1135&p=5753&hilit=fredericia#p5753

Det er lige præcis hende... Ikke et besøg værd!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordi I er så vågne. Ville ellers have brugt mine surt optjente penge på et besøg, men tak for det, nu finder jeg en anden sød pige fra Trekantsområdet.. Nogen anbefalinger? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. sexy tøs Fredericia. Kan fuldt ud tilslutte mig anmeldelsen. Prisen er tillokkende - men man får næsten intet for pengene, og i hvert fald slet slet ikke i nærheden af det hun lover. Jeg havde bestilt 1 time, først en masse ligegyldig snak, og da vi kom ind i hendes lille soveværelse, spurgte hun om ikke jeg ville gi' hende massage på ryggen. . . . .hmm ok, det kunne jeg da godt, og på trods af flere opfordringer til hende om, at nu var det vist min tur,så ville hun gerne ha' lidt mere massage på ryggen "det var så dejligt" . Efter alt for lang tid, fik jeg hende da endelig om på ryggen, så jeg kunne slikke lidt på hendes bryster (som iøvrigt ikke er helt så ungpige agtige som på billedet) - så fik fissen en slikketur, nogenlunde ok - men efterhånden var jeg ved at være lidt irreteret - så en tur i fissen, det kunne jeg ligeså godt ha' klaret med hånden, helt uengageret - spurgte så om hun var klar på lidt analsex. . . .men nej, absolut nej, fik meget bestemt at vide, at det hul var helt "ensrettet". Hun yder intet, ingen kys, ingen fransk - i mine øjne totalt spild af penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jo, præcis :D , jeg havde ikke lige fanget den vinkel på det :D

Der er kun en betegnelse for den tøs, en forbandet møjsæk... :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du været der, Bigdick? Ellers synes jeg da, at Møgsæk er et grimt ord at bruge om et andet menneske, som man aldrig har mødt (Det ville iøvrigt også være grimt om et mennneske man HAR mødt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du været der, Bigdick? Ellers synes jeg da, at Møgsæk er et grimt ord at bruge om et andet menneske, som man aldrig har mødt (Det ville iøvrigt også være grimt om et mennneske man HAR mødt).

Jeg er helt enig med BigDick, og jeg HAR været der - tror også du havde kaldt hende det, hvis du var blevet røvrendt af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Møgtøs, og det staves Møgtøs, er et utroligt nedsættende ord. Det bør man ikke bruge om nogen - heller ikke selv om man har haft en uheldig oplevelse. Den der anvender et sådant ord, er måske også den type som pigerne ikke er helt vilde med? og derfor ikke får en god oplevelse. Hvis man viser respekt for et medmenneske, får man det næsten altid igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man viser respekt for et medmenneske, får man det næsten altid igen.

Helt enig. Og jeg kan tilføje: Venlighed :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja Århuselsker og Borende X - det er altid nemt at være from, når man ikke selv har været udsat for at blive snydt af hende - prøv dog selv pigen, vis hende respekt( som jeg altid gør), behandel hende godt(som jeg altid gør), og kom så med en anmeldelse - se det kan vi bruge til noget - det andet er jo bare gætterier, i har jo ikke været der.

Prøv hende, og kom så med en anmeldelse .....så får i respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja Århuselsker og Borende X - det er altid nemt at være from, når man ikke selv har været udsat for at blive snydt af hende - prøv dog selv pigen, vis hende respekt( som jeg altid gør), behandel hende godt(som jeg altid gør), og kom så med en anmeldelse - se det kan vi bruge til noget - det andet er jo bare gætterier, i har jo ikke været der.

Prøv hende, og kom så med en anmeldelse .....så får i respekt

Hvad er det ved dit besøg du er utilfreds med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja Århuselsker og Borende X - det er altid nemt at være from, når man ikke selv har været udsat for at blive snydt af hende - prøv dog selv pigen, vis hende respekt( som jeg altid gør), behandel hende godt(som jeg altid gør), og kom så med en anmeldelse - se det kan vi bruge til noget - det andet er jo bare gætterier, i har jo ikke været der.

Prøv hende, og kom så med en anmeldelse .....så får i respekt

Fuldstændig enig, hun er en møgtøs. Hun tager penge for en vare hun ikke leverer og det ikke bare ved en enkelt kunde..men ved MANGE kunder. Skal ikke kunne sige om det er ved alle, men jeg har selv været på besøg.

Og jo jeg repekterede hende og opførte mig som man nu gør hvis man vil kaldes en gentleman.

Edit: nu bruger hun så selv ordet TØS. Dette kan både være et positivt og negativt ladet ord....i dette tilfælde er det nagativt og endnu mere negativt med MØG foran, og det med rette...

Her i mit område kan MØG også menes positivt eller negativt....jeg har haft en møg-god-dag idag...eller jeg har haft en MØG-dag. Skal ikke kunne sige om MØG er korrekt i dagens danmark eller i ordbøgerne, men ikke destomindre bruger vi det her i jylland i nogle områder....

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=t%C3%B8s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var sgu da hende der var i fjernsynet her i aften....på tv2...i det der med Karen Thisted og Susanne Bjerrehus

hvilket program var det? og hvilket kanel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

jerg syndtes nok jeg have set hendes billeder et andet sted da jeg lige tjekkede hendes Scor profil her til morgen efter at have set hende i aftes på TV2.

hmm hun gav den da ellers gas på TV , om hvor fræk og mega liderlig hun altid var.

lidt sjovt at der står på hendesscor profil at hun gør alt som manden er vildt med

(så står der at det er skrevet af en anden)

nå godt der er en side som denne og at der er mange andre frække gudinder,

et absolut frækt forslag

https://annoncelight.dk/annonce/36832/he ... e-og-omegn

hun er aktiv i sengen og en rigtig frækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så nåede vi da lige topmålet. Den nævnte tøs har været med i tv-programmet med Bjerrehus og Thisted.

Måske det er den nye form for reality program??.

Kan kun tilslutte mig tidligere anmeldelser af hende, har alt for travlt med at love ting hun ikke holder, bliv væk hun er ikke pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...