Hop til indhold
MrSnapchat

Kenskab til Saraogp?

Recommended Posts

Jeg har forsøgt af få en aftale med hende et par gange men hun forlanger forudbetaling hvilket jeg har brændt nalderne på et par gange, så det er aldrig blevet til et møde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin9560 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har forsøgt af få en aftale med hende et par gange men hun forlanger forudbetaling hvilket jeg har brændt nalderne på et par gange, så det er aldrig blevet til et møde. 

 

Aldrig, ever, nogensinde, overhovedet betal forud. Det er textbook scam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner! 

Jeg er ikke ude på at svindle nogen, beklager hvis det har virket sådan. 

Jeg har bare prøvet et par gange hvor jeg har brugt tid og energi på at tage ud til en forkerte adresse. 

Derfor prøvede jeg med at opkræve benzin pengene forud ved møder udenfor Aarhus - kan sagtens se det virker useriøst og som et svindelnummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 21 timer siden:

Aldrig, ever, nogensinde, overhovedet betal forud. Det er textbook scam.

Enig, men synes hun virker mere legit ved at vise sig på snap, så man rent faktisk kan se det er hende der sidder bag skærmen :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, den 14.11.2019 at 11:06:

Svær at lave aftaler med, laaang responstid og skriver ofte ikke tilbage. Opgav hende. Er efter min mening spild af tid.

Jeg har simpelthen så utrolig mange henvendelser hver gang jeg er aktiv. Jeg beklager hvis du er en af de mange der ikke når at blive svaret. En ide kunne være at ansøge arbejds snappen, så er chancerne hvert fald større for at ses med mig. Mange hilsner Sara :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...