Hop til indhold
asspassion

Pige fra Sønderborg

Recommended Posts

Guest bestbareback

Hold dig langt væk............Hun er den koldeste kost der findes.Jeg havde aftalt et blow m hende og hentede hende nede v havnen.Vi kørte lidt udenfor byen og det var altsammen fint.Så ville hun have pengene først..........Okaj,det fik hun så.

Derefter var der lukket for venligheden.......Hun ville bare igang;ikk mere snak.Bad om lov at røre lidt;men nej;det måtte jeg ikke!Det ville hun ikke have. :evil:

Nå...........Bad så om at få lov at se hendes nødder;sådan for at skabe lidt stemning;for jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke evner at få særlig meget stivelse i den hvis det er en maskine,jeg blir betjent af......... :(

Hun trak hendes hoodie lidt til side så jeg fik undertrøjen at se..... :shock:

Tænkte så -for ikke at føle at alt var spildt- at jeg ville prøve "rigtig" sex m hende;spurgte hav det skulle koste (1300);men fik det svar at det gad hun ikk nu.............

Jeg opgav videre forsøg på nogetsomhelst og sagde så at vi vist bare stopper her...Det gjorde vi så.

Jeg spildte 2 x 115 km plus de 500.Og jeg skal ALDRIG spilde mere tid på den kolde kælling!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig langt væk............Hun er den koldeste kost der findes.Jeg havde aftalt et blow m hende og hentede hende nede v havnen.Vi kørte lidt udenfor byen og det var altsammen fint.Så ville hun have pengene først..........Okaj,det fik hun så.

Derefter var der lukket for venligheden.......Hun ville bare igang;ikk mere snak.Bad om lov at røre lidt;men nej;det måtte jeg ikke!Det ville hun ikke have. :evil:

Nå...........Bad så om at få lov at se hendes nødder;sådan for at skabe lidt stemning;for jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke evner at få særlig meget stivelse i den hvis det er en maskine,jeg blir betjent af......... :(

Hun trak hendes hoodie lidt til side så jeg fik undertrøjen at se..... :shock:

Tænkte så -for ikke at føle at alt var spildt- at jeg ville prøve "rigtig" sex m hende;spurgte hav det skulle koste (1300);men fik det svar at det gad hun ikk nu.............

Jeg opgav videre forsøg på nogetsomhelst og sagde så at vi vist bare stopper her...Det gjorde vi så.

Jeg spildte 2 x 115 km plus de 500.Og jeg skal ALDRIG spilde mere tid på den kolde kælling!

 

kørte du hende også hjem???   Hæhæ...jeg ville havde sat hende af , så kunne hun jo betale nogle af pengene tilbage for billetten....ingen ydelser ingen modydelser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

ZafiraOPC;jeg kigger gerne indad;og kigger gerne mig selv i spejlet.Jeg har aldrig prøvet en så kold kost;og har aldirg haft bøvl med at "samarbejde" med de piger jeg har besøgt.Flere af dem endda en del gange;og en enkelt privat bagefter osse.

Fint at du er tilpas med hende;måske det var dig der skulle se indad ? :mrgreen:

 

Ihi 1964;ja,jeg kørte hende hjem.Jeg er ikk et dumt svin;og jeg kørte så hjem med visheden om at jeg havde opført mig ordentligt ;og visheden om at jeg ALDRIG skal se hende igen.Og yderligere en atnke om at hun er ganske enkelt dum.Havde hun gjort sit job ordentligt havde hun jo kunnet få en fast kunde og tjene penge fremover osse.Dårlig forretningsmoral;for jeg kommer der ikk igen;ligesom jeg heller ikk handler i forretninger hvor jeg blir dårligt behandlet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Huserer hun stadig??linket her virker ikke mere tråden startede jo i 2013... Er selv fra Sønderborg området er der link?? Eller noget på hende, hvem er hun :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at bede om sex med gummi, min kammerat fik klamydia med hjem, fordi hun midt i det hele fortalte, at hun ingen kondomer havde, og så tog han desværre chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ZafiraOPC;jeg kigger gerne indad;og kigger gerne mig selv i spejlet.Jeg har aldrig prøvet en så kold kost;og har aldirg haft bøvl med at "samarbejde" med de piger jeg har besøgt.Flere af dem endda en del gange;og en enkelt privat bagefter osse.

Fint at du er tilpas med hende;måske det var dig der skulle se indad ? :mrgreen:

 

Ihi 1964;ja,jeg kørte hende hjem.Jeg er ikk et dumt svin;og jeg kørte så hjem med visheden om at jeg havde opført mig ordentligt ;og visheden om at jeg ALDRIG skal se hende igen.Og yderligere en atnke om at hun er ganske enkelt dum.Havde hun gjort sit job ordentligt havde hun jo kunnet få en fast kunde og tjene penge fremover osse.Dårlig forretningsmoral;for jeg kommer der ikk igen;ligesom jeg heller ikk handler i forretninger hvor jeg blir dårligt behandlet :wink:

 

nej jeg kommer heller ikke tilbage i forretninger hvor jeg bliver dårligt behandlet......men jeg forstod I havde aftalt én ting og det ikke var det du fik, og når hun ikke overholder sin del af aftalen, ja så mener jeg jo heller jeg behøver at holde min del, det har jo ikke noget at gøre med om man er et dumt svin eller ej.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...