Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg var så heldig at møde Angelina Angel. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Jeg vil sige det på denne måde, hvis det er naboens uskyldige datter i drømmer om .er det ikke Angelina i skal gå til

.Angelina er rigtig kvinde, pragtfulde bryster, timeglasfigur og en rigtig samba-røv.

Normalt er det mest bryster jeg ser efter hos pigerne, men her var et problem, jeg havde svært ved at fokusere, da hele pakken var lækker

Flot varmblodig kvinde

Hendes dybe franske er dybt,

godt nok er lillebamsen ikke så stor som jeg kunde tænke mig, nok meget alm, men de få andre piger jeg har mødt i branchen, har ikke  snuppet den helt i bund,

men Angelina slugte den helt uden de mindste problemer, (det kan vi mænd jo godt lide)

Men det bedste var at hun tog imod en gammel og lidt for tyk herre , uden at hun lod sig mærke med det,

hun virkede oprigtig og meget sød og dejlig at tale med efter den lidt for hurtige sexleg (min skyld)

Jeg er nødt til at besøge hende igen snarest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...