Hop til indhold
DenRødeBaron

Amanda - Taubenstrasse 4

Recommended Posts

Jeg var forbi Amanda fra Engelsburg her til formiddag.

http://engelsburg-fl.de/models/amanda_page.htm

Hun er en køn, lille polsk pige med et dejligt smil. Det kan godt være hende på billederne, kropsmæssigt passer det i hvert fald meget godt. Hun har en ret spinkel krop med nogle ganske velformede, naturlige bryster. Alt i alt ganske nydelig at kigge på og dejlig at røre ved.

Hun leverer en gennemsnitlig ydelse. Ikke specielt dårlig, men heller ikke bemærkelsesværdigt god. Hun er sød og venlig, men kunne godt have en bedre indlevelse, igen ikke specielt dårlig, bare gennemsnitlig. Jeg fik lov at slikke hende, og hun kyssede også lidt, dog ikke med tungen. Hun er lidt i den dyre ende med 130 EUR for en time. Jeg tror nok, hun ville tage ekstra for BJ uden gummi, men jeg er ikke helt sikker. Hun snakker ok tysk og godt engelsk.

Hun gav en udmærket massage for en amatør, men ikke i nærheden af, hvad Janet fra Finkenstrasse kan. Men Janet er så også uddannet massør. En lille feature i denne forbindelse: Der er et stort spejl på væggen ved siden af sengen, så jeg kunne ligge og nyde synet af Amandas dejlige lille krop, da hun sad oven på mig og masserede, mens jeg lå på maven...

Jeg havde taget en time, fordi jeg satsede på to runder. Men efter et stykke tid, lidt mere BJ og kælen stod det klart, at den nok ikke ville være med til mere lige der, hvilket sker nogen gange. Så hun begyndte at antyde, om jeg ikke skulle videre (uden dog at være uvenlig), selv om der kun var gået knap 40 minutter. Det kan muligvis også have noget at gøre med, at det ringede på døren 2-3 gange mens jeg var der, så der var nye forretningsmuligheder på vej. Jeg valgte at smutte, da der ikke rigtig var noget formål med at blive.

Hun er kun et par dage endnu i Flensborg, og kommer nok ikke tilbage. Hun ville hellere satse på Hamborg. Så vidt jeg forstod, synes hun ikke mændene i Flensborg generelt var så velplejede, som dem i Hamborg.

Selve lejligheden er fin nok. Den ligger på første sal i et ældre, lidt slidt hus. Udvendigt kunne det godt trænge til lidt vedligeholdelse. Trappeopgangen er ligeledes lidt slidt i betrækket, men nogenlunde pæn og ren. Lejligheden er ok indrettet, og pæn og ren, men ikke specielt prangende. Der er normalt kun en pige der ad gangen.

Er det lidt højere prisniveau generelt for Engelsburg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange herinde fået skudt i skoene af de erfarerne herrer, at hos Engelsburg og Finkenstrasse pigerne, da er priserne altid faste. Men rart at se de erfaringer jeg har fra andre steder i Flensburg ikke er meget anderledes, end det du betalte.

Det dyreste jeg har givet nogle steder er 150 Euro for en time med naturfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var på FKK-Grenz i december, kostede ½ time med fransk natur 60 euro. entre 20 euro incl. 2 øl, eller andet fra baren.

Vi havde ikke aftalt noget med f-natur, hun gjorde det bare - det samme oplevede kammeraten jeg havde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Amanda den 30. dec. Betalte 50 € for en halv time + 20 € for kys. Hun virkede ikke særlig interesseret i at give en god service. :cry: Snakkede også hos mig om de velklædte tyske mænd i Sydtyskland. Hun har en meget flot krop. På billederne har hun såkaldt påsat hår (en forlængelse af eget hår, som er dyrt). Nu har hun kun sit eget. Jeg kommer ikke til at savne hende i Flensborg. Mht. priser i Flensborg, så giver jeg aldrig mere end 50 € for en halv time og 100 € for en hel. Ekstra som kys og fransk uden koster som regel 20 ekstra. Ofte har pengene til kys været dårlig givet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var på FKK-Grenz i december, kostede ½ time med fransk natur 60 euro. entre 20 euro incl. 2 øl, eller andet fra baren.

Vi havde ikke aftalt noget med f-natur, hun gjorde det bare - det samme oplevede kammeraten jeg havde med.

Hvem var det du var sammen med??

http://www.grenzclub.com/Deutsch/girls.html

Og må jeg spørge hvornår det var?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder som en øv oplevelse røde, altså hvis man lægger tidssnyd og leverpostejsex sammen ;) nå hun er nok snart ude af vagten!

klask over fingrene til ham der besøgte hende 30/12 uden at skrive dårlig anmeldelse! så havde røde sparet de 130!

50/100 er også hvad jeg giver, ellers går jeg igen :) 70/80 eller 120/130 inklusiv fn hvis man er til det :) er jeg som udgangspunkt ikke, men er jo en svag sjæl, så hvis hun starter på det, så stopper jeg hende som regel ikke ;)

holder personligt igen med priserne dernede, ellers risikerer vi jo at få skabt danskerpriser dernede, og er det ikke dem vi flygter fra? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder som en øv oplevelse røde, altså hvis man lægger tidssnyd og leverpostejsex sammen ;) nå hun er nok snart ude af vagten!

klask over fingrene til ham der besøgte hende 30/12 uden at skrive dårlig anmeldelse! så havde røde sparet de 130!

50/100 er også hvad jeg giver, ellers går jeg igen :) 70/80 eller 120/130 inklusiv fn hvis man er til det :) er jeg som udgangspunkt ikke, men er jo en svag sjæl, så hvis hun starter på det, så stopper jeg hende som regel ikke ;)

holder personligt igen med priserne dernede, ellers risikerer vi jo at få skabt danskerpriser dernede, og er det ikke dem vi flygter fra? :P

Ja, lad hende bare tage sydpå, men hun har altså en fin krop ;-)

De priser, plejer de også at holde ved Engelsburg-pigerne, eller har du ikke været så meget der? Der er ikke ret mange der har skrevet noget konkret derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har faktisk aldrig besøgt engelsburg røde ;) tilløb mange gange, men altid endt med nogle andre hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se på Engelsburgs hjemmeside, at Amanda alligevel er kommet tilbage til Flensborg den kommende uge. Så skidt var det åbenbart heller ikke her oppe nordpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææææ... for jeg skal slet ikke derned lige foreløbig, og hvis jeg skulle, er Cora der også denne uge, og hende har jeg aldrig nået at få prøvet. Skulle det ikke lykkes, er Janet også tilbage igen på Finkenstrasse, og endda med nye billeder, som, hvis jeg ikke tager meget fejl, faktisk er hende ;)

Det var nu mere ment som en advarsel mht. Amanda! :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...