Hop til indhold
Darwin65

Tantra Studio - Silvia

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg vil høre om der er nogen, som kan dele lidt erfaringer med Silvia hos Tantra Studio? Jeg har tidligere besøgt Johanna, som var helt fantastisk i sin tilgang til massage, b2b og HJ. Men hun skulle, efter sigende være stoppet?

Hvad kan jeg forvente af Silvia - jeg vægter især at hun er god til b2b?

link:  https://massage.side6.dk/tantrastudioodense Og jo, jeg ved, at hun er på fyn pt... hvilket er stedet jeg også opholder mig pt.

God aften til alle. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sidste uge og var rigtig godt tilfreds. Det skal dog siges, at det var min første oplevelse med "tantra"-massage, så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uagtet at det var din første oplevelse af slagsen - oplevede du så Silvia som værende indlevende og opsat på en rigtig god oplevelse... god brug af b2b?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin65 skrev, for 27 minutter siden:

Uagtet at det var din første oplevelse af slagsen - oplevede du så Silvia som værende indlevende og opsat på en rigtig god oplevelse... god brug af b2b?

Ja, det synes jeg. Der ligger forresten også anmeldelser af hende herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...