Darwin65 10 Skrevet 15. Juli, 2019 Hej alle, Jeg vil høre om der er nogen, som kan dele lidt erfaringer med Silvia hos Tantra Studio? Jeg har tidligere besøgt Johanna, som var helt fantastisk i sin tilgang til massage, b2b og HJ. Men hun skulle, efter sigende være stoppet? Hvad kan jeg forvente af Silvia - jeg vægter især at hun er god til b2b? link: https://massage.side6.dk/tantrastudioodense Og jo, jeg ved, at hun er på fyn pt... hvilket er stedet jeg også opholder mig pt. God aften til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 15. Juli, 2019 Jeg besøgte hende i sidste uge og var rigtig godt tilfreds. Det skal dog siges, at det var min første oplevelse med "tantra"-massage, så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 15. Juli, 2019 Uagtet at det var din første oplevelse af slagsen - oplevede du så Silvia som værende indlevende og opsat på en rigtig god oplevelse... god brug af b2b? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 15. Juli, 2019 Darwin65 skrev, for 27 minutter siden: Uagtet at det var din første oplevelse af slagsen - oplevede du så Silvia som værende indlevende og opsat på en rigtig god oplevelse... god brug af b2b? Ja, det synes jeg. Der ligger forresten også anmeldelser af hende herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 15. Juli, 2019 Jeg siger mange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg