Hop til indhold

Recommended Posts

Hvordan var det så? 

Noget du kan anbefale? 

Bruger de olie til B2B? Har set at nogen ikke gør. Det forekommer mig lidt kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Her kan du få hvad som helst. Også b2b med olie (har aldrig fået det uden, selv om jeg vist har fået min del af b2b).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, sorry. Det var bare en joke. Jeg svarede egentlig bare "jep", fordi klinikken har været der længe, så ja, nogen har jo prøvet det. :)

Men du fortjener da en uddybelse: Jeg har været der to gange. Første gang gik jeg igen, da jeg ikke lige synes, der var nogen kemi med hende, der tog imod, og som vist var alene den dag, men anden gang var rigtigt godt med Mook, som dog er flyttet et andet sted hen nu.

Olie blev brugt både til massage og b2b. Jeg har ikke oplevet andet. Jeg vil da give dig ret i, at b2b uden en eller anden form for smøring må være helt ude i skoven. Jeg tror da altid, du kan bede dem om det, hvis de ikke pr. automatik bruger olie eller andet smøring til b2b?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...