Hop til indhold

Recommended Posts

link: https://annoncelight.dk/showad/278200

Var på besøg hos Beatrice.

Hun er en sød og charmerende pige, det vil jeg lade hende komme til forsvar, udover det så er det en af mine første "dårlige" oplevelser.

Hun virkede ikke tilstedeværende og som en der hellere vil have det overstået nu end aldrig.

Hun beklagede sig over at skulle være ovenpå, sukkede højt, men var rimelig fornøjet da hun fik af vide at jeg havde lyst til noget missionær.

Det endte ud i noget jeg vil kalde en gedigen ko malkning og var ganske uinspirerende, på de 30 minutter jeg havde betalt for, var jeg ude af døren før tid, det var ikke det man kalder, min kop te.

Så hvis nogen vil prøve en omgang uinspirerende ko malkning med en pige der ikke ligner hun rigtig gider, så skal i give Beatrice et visit.

Hun sluttede med at idag var hendes sidste dag og hun kom tilbage i august igen, jeg sagde at det nok krævede en revanche, men det bliver det nok ikke til.

Det kan selvfølgelig godt være hun måske bare så frem til at komme hjem, who knows.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun sagde hun var fra Bulgarien, er ikke så god til at bedømme alder, men ville nok nærmere sig 22-23 uden at skyde for højt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DKFyr skrev, for 4 timer siden:

Hun er en sød og charmerende pige, det vil jeg lade hende komme til forsvar, udover det så er det en af mine første "dårlige" oplevelser.

Hun virkede ikke tilstedeværende og som en der hellere vil have det overstået nu end aldrig.

Hun beklagede sig over at skulle være ovenpå, sukkede højt, men var rimelig fornøjet da hun fik af vide at jeg havde lyst til noget missionær.

Det endte ud i noget jeg vil kalde en gedigen ko malkning og var ganske uinspirerende, på de 30 minutter jeg havde betalt for, var jeg ude af døren før tid, det var ikke det man kalder, min kop te.

Så hvis nogen vil prøve en omgang uinspirerende ko malkning med en pige der ikke ligner hun rigtig gider, så skal i give Beatrice et visit.

Hun sluttede med at idag var hendes sidste dag og hun kom tilbage i august igen, jeg sagde at det nok krævede en revanche, men det bliver det nok ikke til.

Det kan selvfølgelig godt være hun måske bare så frem til at komme hjem, who knows.

I had no client today that even remotely could resemble what you write here and it strikes me as odd that you, a complete new user has had many good experiences elsewhere that you never wrote 1 word about but you feel compelled to let the dog out on me. 

If you are that disappointed then feel free to send me a text and I will give you the money back. I will keep my number open 24 hours more to give you a fair chance to contact me.

I am 18, if I need to send a copy of my passport to prove it I can, just text me my friend and you will have it. 

There is no doubt I have a lot to learn about this business and first lesson has been that 3 weeks is a little too ambitious for me and I clearly need to get to terms with that some clients expect me to have 20+ years experience after my first 3 weeks in the game. However I liked it and I will be back. 

Stay well and good karma 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beatrice18 skrev, for 49 minutter siden:

I had no client today that even remotely could resemble what you write here and it strikes me as odd that you, a complete new user has had many good experiences elsewhere that you never wrote 1 word about but you feel compelled to let the dog out on me. 

If you are that disappointed then feel free to send me a text and I will give you the money back. I will keep my number open 24 hours more to give you a fair chance to contact me.

I am 18, if I need to send a copy of my passport to prove it I can, just text me my friend and you will have it. 

There is no doubt I have a lot to learn about this business and first lesson has been that 3 weeks is a little too ambitious for me and I clearly need to get to terms with that some clients expect me to have 20+ years experience after my first 3 weeks in the game. However I liked it and I will be back. 

Stay well and good karma 

Im usually only compelled to write a review, if i think the girl deserves it, i saw you didn't have any reviews and wanted to let people know my opinion, im not saying other people might not have had a good experience and im not saying you were super bad either.

You can keep your money, im not in here to bash you as a person nor do i have anything against you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DKFyr skrev, den 16.7.2019 at 00:25:

Im usually only compelled to write a review, if i think the girl deserves it, i saw you didn't have any reviews and wanted to let people know my opinion, im not saying other people might not have had a good experience and im not saying you were super bad either.

You can keep your money, im not in here to bash you as a person nor do i have anything against you.

You didn't prove you are a legit client by sending me a text and getting a full refund. Now go get your free fuck at Natalias 

I am closing my number as I go on holiday, bye and good karma 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beatrice18 skrev, for 3 timer siden:

You didn't prove you are a legit client by sending me a text and getting a full refund. Now go get your free fuck at Natalias 

I am closing my number as I go on holiday, bye and good karma 

I quite frankly dislike the tone and the precendence you are setting.

Im a legit customer, i just don't see any point in escalating this further.

I didn't enjoy my stay, its a review, grow up and for the records, i have no idea who Natalia is.

I hope you have a great trip home and a nice holiday :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SvendTveskæg
DKFyr skrev, den 15.7.2019 at 18:37:

Jeg havde en lignende oplevelse i weekenden som DKFyr beskriver.

Hun er en sød og smuk kvinde. Så jeg havde høje forventninger, og betalte for 1 time med ekstra service.

Vi snakkede og begyndte at kysse lidt. Derefter satte hun sig på knæ og begyndte oralt. Hun begyndte hurtigt at sukke og pruste imens hun gav oralt. Det gav mig et indtryk af, at hun slet ikke gad. Så jeg ville skåne hende og begyndte at slikke hende lidt istedet, det kom der ingen reaktion fra. Så lagde vi os i missionær stilling hvor hun så vendte hovedet væk og lå helt stille uden at sige en lyd. Det var ærlig talt som om jeg havde sex med en dukke. Det var ikke særligt frækt, og det tog mig meget længere tid end normalt at få udløsning. Da det endelig skete blev hun lidt begejstret igen, hun var nok glad for at det snart var overstået. Vi snakkede lidt og så smuttede jeg hjem før tid.

Jeg er ny inden for dette område, og føler at jeg burde fortælle om mine få oplevelser her på Eroguide. Min næste historie bliver meget bedre ^^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...