Hop til indhold
slip

Thaimassage mv. i Hong Kong

Recommended Posts

Jeg var nogle dage i Hong Kong for nylig. Heldigvis på et tidspunkt uden for meget tåregas i luften. Der var ikke tænkt noget frækt ind i turen, men lidt ømhed i hoften var anledning til at opsøge noget massage.

Det vrimler med massage-steder, de kendes bl.a. på en lystigt blinkende lysreklame med en gul fod. Altså fodmassage... må være særdeles efterspurgt! En hurtig søgning på nettet røber at den blinkende fod er tegn på at de også masserer andet. Stederne er betjent af thai, indonesere og filippinere, mestendels.
De steder jeg havde udset som kandidater fik blandede omtaler på nettet, så besluttede mig for en "big blind" - gik ind et sted med fod og en planche inde i opgangen med de forskellige former for fysiurgisk massage de tilbød. Indgangen var en etage op. Kan ikke give den præcise adresse, men det er på nordsiden af Lockhart Rd, nogle 100 meter vest for Wan Chai MTR stationen. Efter alt at dømme er min oplevelse gangske repræsentativ for hvad,man kan opleve på lignende steder.

Det var formiddag, og jeg var eneste kunde fra jeg kom til jeg gik. Der var vel 5-6 thai-piger (lignede det) til stede, som tog imod. Massagen foregår i et "rum" som er meget mørkt, og kun adskilt fra 5-6 andre "rum" med forhæng. Så hvis der er flere kunder i butikken, kan man altså ret nemt følge med i hvad der foregår.

Bestilte 1 times massage til 200 HK$ (1 HK$ er meget tæt på 1 DKK). Briksen en med hul til ansigtet. Pigen startede på en OK massage, uden at imponere. Efter ca.10 min ringede hendes mobil, og hun afbrød. Nu var der altså meget mørkt, og jeg lå med hovedet nede i "hullet", men jeg er ret sikker på at det var en ny pige der tog over, meget hurtigt. Hun var nogenlunde modtagelig for instruktioner om hvor jeg havde ondt. Og så kom spørgsmålet, med kælen stemme, om jeg kunne tænke mig andet? Var ikke i forhandlingshumør, så tilbød hende 500 HK$ ekstra, og ville så spændt afvente hvad jeg fik. Hun skulle havde pengene med det samme; det er tydeligvis "tips" som går udenom klinikken.

Og hvad fik jeg så... pirring og tørre kys, mens hun manipulerede mit lem til sædafgang. Altså et HJ som igen var OK uden at være prangende på nogen måde. Måtte tage hende uden på tøjet, ingen finge op under. Alt i alt som hos Moon på Østerbro, på en dårlig dag. Selve massagen var billigere, HJ dyrere, samlet samme pris som typisk i Kbh. Ikke noget at rejse efter, men ingen grund til at frygte noget ved at prøve, hvis man er i byen.

Andre observationer mv:

Området hvor klinikken ligger - Lockhart Rd og nogle af de tilstødende gader - er Red Light, særlig for expats. Der er adskillige natklubber, aka "hostess bars" som man med fordel kan holde sig langt væk fra. På de almindelige barer kan man af og til se unge piger klædt på til sjov, i selskab med meget ældre ikke-kinesere. Særligt søndag eftermiddag og tidlig aften. Der har de indonesiske og filipinske tjenestepiger fri, og går i byen i håbet om at finde en vestlig kæreste. Og når det glipper går nogle af dem efter plan B, "kæreste for en eftermiddag", mod passende økonomisk modydelse. De starter tidligt på dagen, blev tilbudt massage på gaden af en filipinsk(?), ikke ung dame kl. 11 søndag formiddag. Hun havde et lokale lige om hjørnet... hvilket sikkert er rigtigt, der er hoteller i området som lejer ud på timebasis.

Prostitution er forbudt, men det er tilladt for en pige at have sex med hvem hun vil, og tilladt for dem hun har sex med at give pengegaver... sådan kan det nogenlunde sammenfattes. Så derfor kan man godt støde på en pige en aften ved udgangen fra Wan Chai MTR som står og venter. Og ud fra hendes påklædning venter hun bestemt ikke på sin  mor. På samme baggrund findes der også en slags "laufhäuser" hvor flere piger har hver et lille rum. Der har været en umådelig morsom anmeldelse af sådan et arrangement her på EG for nylig.

Et andet sted hvor det iflg. nettet skulle vrimle med piger, er i gaderne omkring Temple Street, med det kendte Night Market. Specielt Battery Street skulle være god. Var forbi en aften, og så ikke en eneste. Måske har ordensmagten fået ryddet op?

Som trøst kan man fortsætte der hvor Temple Street ender overfor et parkeringshus, og fortsætte til venstre ved bygningen. Der fortsætter aftenmarkedet, men med boder med alt i seksuelle hjælpemidler!

Byen er generelt dyr (dvs danske priser, ca., dog med mange fordelagtige shoppingmuligheder). Og den er et meget, meget fascinerende og anderledes sted. Men det er ikke noget oplagt sex-rejsemål. Og man skal nok undgå at omme i karambolage med myndighederne med en anklage om at være prostitutionskunde. Med alt det sagt - god fornøjelse,hvis du skal derud i anden anledning!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...