Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Taiwanesiske piger, Århus

Recommended Posts

Der har i længere tid været annoncer med en taiwanesisk dame i århus. Der har været brugt flere forskellige billeder af meget kønne asiatiske kvinder, og alle med erfaring i denne branche har været klar over at det var fake fotos. Men da jeg har en svaghed for asiatiske kvinder (jeg synes at de har utroligt kønne brune øjne), besluttede jeg alligevel at se på damen. Hun opholdt sig i søndags på et hotel midt i Århus, og jeg blev instrueret i at gå fra indgangen, ned ad trappen til elevatordøren, og hun ville hente mig i elevatoren. Det var helt problemfrit og uden problemer med receptionen, men det kræver at man har styr på engelsk sprog. Det var så selvfølgelig ikke en 21 årig smart asiatisk nipsgenstand (det havde jeg heller ikke ventet, men måske alligevel haft et meget lille naivt håb om), men hvad jeg vil betegne som en kinesiske (hun var kineser) standartmodel på lidt mindre end 35 år, men hun var sød og hun var servicemindet, og gjorde en indsats for at jeg fik hvad jeg kom efter. Og så havde hun kønne brune øjne. Hun samarbejder med en anden kvinde som siges at være koreaner?, som er ca samme alder/udseende.  

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...