Hop til indhold
Candywave

Hvad betyder Optifuck

Recommended Posts

Jeg ved det heller ikke. Måske et par 3d-briller med noget frækt på, mens man gokker?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

At kvinden er optiker, og prøver at sælge dig et par briller, mens I dyrker sex? B) 

Det er et godt spørgsmål. Jeg har også undret mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer af tysk og hedder Optik fuck. Er udtryk for at pigen er meget smuk. Muligvis hendes største kvalitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et opti-fuck er en kvinde der udvælges til sex alene på basis af udseendet. Udtrykket er en anelse nedladende, da det hentyder til, at kvinden ikke har andet at byde på end sit udseende. Dermed ligger det også i udtrykket at hun kan have en dårlig sex teknik, er uvillig til at levere ydelsen eller andet der ofte vil forhindre en god oplevelse i en købesex situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

At kvinden er optiker, og prøver at sælge dig et par briller, mens I dyrker sex? B) 

Det er et godt spørgsmål. Jeg har også undret mig. :)

Tænkte også at det var noget med Profiloptik, Synoptik eller Louis Nielsen...

Der er også lavet film med det i Hollywood men det var vidst mest for en 10-12 år siden at det var populært (også for manden som så kunne levere ladningen på brilleglasset)

https://imgs1cdn.adultempire.com/products/95/1544095bh.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 30 minutter siden:

Hvad hedder så det omvendte..? En gennemsnits GP der knalder som et godstog med 140 i timen? :D 

Kære Tip toe:)

En gennemsnits GP der knalder som et godstog med 140 i timen? :D   = i gamle dage hed det :   il tempo gigante :wub:

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Hmmm...   Jag  ”hade tur” med en riktigt trevlig och snygg kvinnlig polis i England för några år sedan.   Vår andra ’date’ slutade på mitt hotellrum.  Jag tror hennes kommentar efter vår herdestund var ganska tydlig: ”If you screw me like that, I will have to give you a speeding ticket!”.     Märkligt nog blev det inte vår sista ’date’...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 15 timer siden:

Jeg er et godt eksempel :) 

Kan du da ikke være, hvis du er formidabel til at kysse. Det er jo en skøn kvalitet at besidde og hvis/når man er en ‘great kisser’ så kan du nok også et eller andet andet med den mund ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optifuck er naturligvis når man har briller og går i seng med en pige, og bagefter tænker "åh nej, jeg skulle være gået til Louis Nielsen", fuck min optiker

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 51 minutter siden:

Kan du da ikke være, hvis du er formidabel til at kysse. Det er jo en skøn kvalitet at besidde og hvis/når man er en ‘great kisser’ så kan du nok også et eller andet andet med den mund ha ha ha 

Desværre bliver 2+2 ikke altid 4 ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk en pinlig historie. På denne julidag var min lokale Louis Nielsen forretning "bemandet" af 4 polske ferieafløsere. Da jeg skulle skrive under på aftalen vedr. mine nye briller, pegede de på et felt nederst på papiret og grinede. Jeg troede der stod "alles klar" som vist betyder at alt er i orden på polsk. Dum som jeg var, satte jeg mit kryds, og før jeg vidste af det, trak de mit tøj af, og begyndte på deres sjofelheder. Jeg fattede ingenting. Det var først da jeg kom hjem, jeg kunne se at der stod "Optifuck" i feltet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...