Hop til indhold
Whodis

Barcelona Club Calipso

Recommended Posts

Da jeg synes der mangler lidt omkring det spanske , tænkte jeg , at ville smide lidt op til de ferieglade :-P

Club calipso Barcelona / mataro

Vi kørte forbi en del gange (1/2) :-D før vi besluttede os at stifte bekendtskab med stedet .

Vi ankommer til en større bygning lyst op af lyserødt lys . Vi drejer ind foran stedet hvor parkeringsmuligheder er i top / anonyme da det er privat parkering (gratis) 10/10 .

Vi går hen til indgangen hvor vi bliver mødt af 2 vagter der lukker os ind , vi tænkte vi skulle gå et stykke før der var liv , men som et rigtigt lokal sted blev vi mødt af 20 damer da vi trådte ind af døren . Stedet er langt og baren lige så lang . 

Vi bestiller 2 drinks , vodka redbull , med fake redbull :-D , dette bliver så 30 euro . 

Der går ikke længe inden pigerne begynder og spise en , vi prøver på så god vis og forklare at vi gerne lige vil kigge lidt rundt inden vi går op med nogen . 

Bartenderen fortæller os der er 3 etager , 4 piger begynder og vise os rundt forenden af den lange bar , går man hen af en gang og ned af trapperne .

Vi kommer neden under hvor der også er en stor bar , her sidder der 10 andre piger , vi kommer til baren og pigerne vil jo som bekendt gerne have drinks :-D , Da jeg i mine mange års erfaring har lært og sige nej på bedste stil , ryger min ven dog i på fuldknald , de bestiller 4 drinks og han ender med en regning på 120 euro . Da det er søndag og kl er 24:00 er der ikke så mange andre gæster / max 10 .

Pigerne begynder og flokkes og efter en del afvisninger kommer en flot columbiansk pige med stor røv og gode bryster .

Jeg tænker at vi skal starte et sted , hun kalder på bardamen og jeg betaler 55 euro for En halv time, på deres hjemmeside siger priserne godt nok 40 euro en halv time og 60 euro for en time . Jeg brokker mig selvfølgelig og hun går med til 50 , dog da jeg aflevere de 100 euro for jeg kun 45 retur , så tænker man lidt ja så vi igang ..... 

Vi bevæger os derefter op af trapperne til 3 etage , her går vi hen til et værelse efter hun har fået udleveret håndklæder lagner . 

Værelset , er pænt og rent ikke noget specielt , prøver på så god måde jeg kan , at google translate samtalen med hende , da hun kun kan spansk . 

 

Jeg ligger mig på sengen afklædt imens hun står og vasker sig (havde lige været i bad da jeg ankom) hun tørrer sig af og kommer til sengen og begynder og sætte gummi på med munden , hun fortsætter så oralt i 5 min , jeg tænker at nu det tid til og komme igang og for hende til og sætte sig i reverse cowgirl og begynder og gå til den . 

Efter en 5/6 minutter ber jeg hende om at stille sig i doggy , jeg begynder og hamre min pik i hende og hun siger jeg skal tage det lidt roligt , fordi hun godt kunne mærke det , efter lidt sætter hun tempoet op igen jeg begynder og holde hendes arme hen over rykken og trykker til den , så skete det , med et smut gled mit lem ud og blev trykket ind igen dog i det forkerte hul . Hun skreg som en vild baggårds kat , og jeg tænkte nok mest af alt det var karma for de 5 euro :-D :-P  ,hun ber derefter om 1 mins pause til og sunde sig med alverdens spanske bandeord , efter lidt for jeg lov at fortsætte i doggy , jeg holdte ikke længere end 2 minutter , hvor jeg derefter kom voldsomt :-P

 

Hele seancen tog vel en 18 min , jeg tager derefter et bad og hende ligeledes , for 2 kys på kinden og hun siger jeg bare jeg kan gå ned og hygge mig . 

 

Jeg går neden under , 2 etage og bestiller en drink , vodka redbull , drinks er ikke deres stærke side selvom baren stortset har alt hvad hjertet begære af flasker . 15 euro 

 

Jeg sidder og drikker lidt , imens pigerne kommer over , jeg afviser en hel del og siger jeg lige har været oppe og har brug for en pause , hvilket de fleste accepterer og lader en værre , hende jeg lige har været sammen med kommer så gående og fortæller mig min ven sidder nedenunder .

jeg går ned af trapperne , og ser så min , begge rigtig glade for og have fået aftenens første slag fisse , begynder han og forklare mig hvad og hvor , hvem og hvordan :-D

kort fortalt han havde fået en trekant med en flot mulat kvinde og en lokal mamasítà - 110 euro / halv time , han fortæller de havde begge suttet ham og da han skulle til og kneppe dem begyndte de og brokke sig lidt , hvorefter han blev sur og spurgte om de ville snyde ham , hvor til de gav efter og lod ham ,

 tror vi alle ved de godt vil have mere honning ud af krukken på os alle :-D

 

Der går ikke længe før jeg spotter en mindre romænsk pige på 1,55 meget ung at se på iført høje stilleter , jeg tænker at det skulle være den næste på menuen , 

 

Min ven så uerfaren og liderlig han er , bliver lokket til og gi 3 lady drinks - 90 euro , hvilket jeg har det meget sjovt over :-D , han har fundet en bosnier 29 og 2 romæner 26 år , som virkelig har det vildt og som gerne vil feste . Den ene Roma spørg om jeg ikke kan lokke min ven til og gå med dem op , hvor efter jeg forhandler at hvis han for 3 for 2 pris er han frisk . Deal 3 stk en halv time 110 euro . 

Hun vil meget gerne strapon kneppe min ven , hvilket han ikke er så glad for :-D ,dog går han op med dem . 

Nu går jeg selv på jagt efter den lille Roma , jeg går op på næste etage og hun sidder der med en veninde , jeg går målrettet til hende og siger at det nok ville være en god ide hvis vi gik op :).

Som mange af de andre fatter hun ikke engelsk , men Jeg tænker det skal nok gå , jeg betaler 55 euro / halv time uden brok denne gang og vi går op , samme som før jeg ligger mig på sengen afklædt og hun tager et bad , hun kommer og ind begynder og kysse min krop og kører sin nøgne krop op af mig , jeg forklarer hende med bedste håndtegn om hun skal sutte mit lem , hun sætter kondom på og går igang , hendes mund er meget lille og hun har svært ved og have den i munden , hvilket jeg synes er meget frækt , efter lidt tid ber jeg hende om at ride mig , hun sætter sig op på mig og sætter mit stive lem ind i hende , lykkelig bliver jeg da hun faktisk er ret stramt , hun begynder og ride stille da hun lige skal vende sig til størrelsen .

Efter lidt gir hun den gas og rider mig i 10 min nonstop , hvortil hun næsten er ved og besvime , jeg spørg hende om jeg ikke skal overtage , først i doggy ganske kort , og derefter missionæren , jeg trækker hende ben op på mine skuldre , og begynder og trykke til den , hun begynder og stønne højere og højere , og bliver ligepludselig helt afslappet i ansigtet mens hun skriger , hun begynder og sprøjte meget vildsomt , til min store tilfredsstillelse , jeg prøver og holde mig så godt som jeg nu har lært , men efter kort tid må Jeg kaste håndklædet i ringen og komme . 

Vi var begge meget positive , og meget udkørte (dårlig kondi ) haha , 

jeg ligger oppe i hende et par minutter hvorefter jeg rejser mig og går ud i bad .

Vi siger farvel med et kram og et kys på kinden , og jeg går ned på nederste etage . Min ven sidder der virkelig glad og helt broke :-D, en ting lærte jeg ham , det du tager med ind af penge bruger du os , så tag det med du kan undvære :-D

 

Positiv som han er fortæller han glædeligt om hans oplevelse , han fortæller at for 60 euro mere kunne han få et værelse med pool/spa , omkring firkanten siger han der meget og holde styr på men han klarede det . 

Da kl nærmede sig 4 tænkte vi at nu var det tid til afgang . Vi vinkede farvel gik op og ud af stedet . 

Så reviews herfra 

Ved godt jeg virker nærig :-D ,men jeg betaler glædeligt meget mere for flottere / specielle piger / bedre drinks :

Parkering / massere pladser og gratis 10/10

Indgang 0 kr 10/10 

stedet 8/10 pænt , rent ,

pigerne 6/10 Der var uden tvivl mange flotte piger og meget blandet race , dog manglede jeg de meget meget flotte model piger / de ekstreme med XXL bryster / trimmet kroppe

beliggenhed 5/10 , stedet ligger ud fra Barcelona , man kan godt tage taxi ca 70/80 euro / bussen går dertil men kører ikke om natten . Dog hvis man er i bil ligger det helt fint . 

Sikkerhed - sikker ,ingen dårlig oplevelse 

 

Håber oplevelsen kunne bruges .

 

D4F18760-DAF7-4CEA-9BAE-30F839440BA6.png

Redigeret af Whodis
Manglede sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt. Herligt skriv.

Søger du på Barcelona finder du lidt mere om sex i byen. Også helt centralt i byen :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...