Hop til indhold
Upcoming guy

Patricia Aarhus

Recommended Posts

Da min gode Thaimassør Cream er taget tilbage til Thailand, måtte jeg ud og finde et nyt sted at blive serviceret :-) 

https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

Patricia blev min udvalgte, omend jeg ikke forventede den store indlevelse i Tantra mysterierne.

Der blev trykket på dørtelefonen præcis på det aftalte tidspunkt - tiden startede der. Jeg kom op og blev taget imod af en høj nydelig pige (30 - 35 år) med briller. 

Jeg fik mulighed for et bad og fik et glas vand. Herefter blev jeg lagt på maven og fik varm - meget varm - olie på først det ene ben og så det andet ben. Massagen var svag og på intet tidspunkt pirrende. Efterfølgende samme med ryggen og lidt nakke/hårbundsmassage. 

Herefter rundt på ryggen med udsigt til denne lange slanke krop med et par rigtigt store - hjulpet på vej - bryster.

Hereffter startede en body to body, som var meget behagelig og pirrende. Udsigt til det hele - men ingen berøring af nedre dele - masser af leg med de store gummi bolde. Der blev givet god tid omkring berøring - let leg. Herefter gik det over til en stille og rolig håndtrold. 

Meget behageligt - god atmosfære - smilende sød pige (polsk) og nænsom aftørring og afsluttende bad.

En ok oplevelse, men absolut intet med tantra at gøre, i den dyre ende for en håndtrold, men jeg havde nu en god time, så jeg vil ikke brokke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...