Hop til indhold

Sara Horsens gagging

Featured Replies

Skrevet

Hende har jeg godt nok også kigget på - mest fordi hun ser ret lækker ud, og der er mangel på mørke lækre piger. Jeg blev bare lidt afskrækket af, at hun tilsyneladende fokuserer på det bizarre. 

Men hvis hun virkelig er så lækker som billederne antyder, så er hun da et besøg værd.

Skrevet

Jeg har på fornemmelsen at annoncen er fake. Der kom en lille håndfuld utroværdige annoncer for piger i Horsens samme dag på AL. Kønne danske piger, der tilbyder sex uden og så denne sorte "sag"

Skrevet
  • Author
Listepik skrev, den 15.7.2019 at 12:04:

Jeg har på fornemmelsen at annoncen er fake. Der kom en lille håndfuld utroværdige annoncer for piger i Horsens samme dag på AL. Kønne danske piger, der tilbyder sex uden og så denne sorte "sag"

Tja hun har jo godt nok et fint billede med ekstra Bladet. Så det gør jo at billederne virker ægte

Skrevet

Jeg har kontakt på SMS og har aftalt møde tirsdag aften... Så må vi se om det holder stik :)

Skrevet
  • Author
SpriteKnight skrev, for 23 timer siden:

Jeg har kontakt på SMS og har aftalt møde tirsdag aften... Så må vi se om det holder stik :)

Super. Så må lave en anmeldelse af hende... Skal du prøve det facefuck/gagging med hende?

Skrevet

Skrev med både hende og en anden pige fra Horsens ( Dansk asiatisk pige ). Fik samme svar fra dem begge at de kunne træffes i Hadsten idag.

Skrevet
Frækkert666 skrev, for 9 timer siden:

Skrev med både hende og en anden pige fra Horsens ( Dansk asiatisk pige ). Fik samme svar fra dem begge at de kunne træffes i Hadsten idag.

Link til annoncen for Nythai (Dansk asiatisk MIX) i Horsens https://annoncelight.dk/showad/279255

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.