Hop til indhold
Guest Max speed

NRW nær Dusseldorf

Recommended Posts

Guest Max speed

Hejsa 

Skal ned i området omkring dusseldorf. Hvilken club er bedst pt? Nogle nye anbefalinger ?

Venligst 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på Acapulco Gold sidste uge - og der var adskillige flotte og forskellige piger - vel ca. 20 piger i alt. Hyggelig stemning selvom lokalerne ikke er store, men de er OK. Desuden koster det kun 35€ i entré og pigerne tager 50€ for en halv time som standard. Ikke på højde med Sharks i Darmstadt, men anbefalingsværdigt.

Var også på Ocean, der vel er dobbelt så stor som Acapulco Gold og har fremragende faciliteter, men ikke så flotte piger og noget mere "kølig" stemning. Som en kuriositet blev jeg på et tidspunkt passet op af en ung polsk pige og én anden polak der kunne være hendes mor med beskeden om, at de var med på hvad som helst, f.eks. kokain. Jeg gik videre... Som en af pigerne sagde "80% af pigerne her er rumænere", og selv om der jo ikke er noget i vejen med rumænere, var Ocean ikke lige min kom te.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Halløj. Tak for super info. Acapulco er på listen. Nogen der har besøgt livingroom eller Golden time fornylig? 

Venligt 

max 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 21 timer siden:

Halløj. Tak for super info. Acapulco er på listen. Nogen der har besøgt livingroom eller Golden time fornylig? 

Venligt 

max 

Livingroom var næsten død i vinter. Men det er tydeligt at de fleste clubs har mere aktivitet sent på aftenen end i dagtimerne. Acapulco i Velbert er nedlagt, og det samme er Club Penelope i Essen der begge var ok. Der ligger også en club syd for Dusseldorf Dolce Vita der var bedre end Livingroom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...