Hop til indhold

Recommended Posts

En sang kørte i mit hoved hele vejen hjem fra mit besøg hos Anna...”What a wonderfull World”......., for hvor fantastisk er det lige, at det er muligt at få 30 min med en ung smuk pige, nærmest naboens datter, men den gudekrop man ser på billederne, og så ung og spinkel som en gymnasiepige......, ja ja, jeg ved godt de gør det for penge, men jeg følte mig glad og som en heldig mand.

Nå til anmeldelsen der jo skille være om Anna....

https://annoncelight.dk/showad/259216

Billeder er af hende, dog er hun mere naturlig i virkeligheden, med den samme skønne krop. 

Anna tog i mod mig i sort undertøj og virkelig høje hæle, Whau hvor så hun skøn ud..., 30 min med kys og superfransk, som jeg altid bestiller......, fik lov at tage bad først, da det var blevet mange timer siden det sidste bad.

Kommet op fra badet, starter Anna med at klæde sig af, hvor hun svinger godt i hofterne, som mine hænder er plantet på...., langsomt begynder hun at kysse, og fortsætter til mine brystvorter, kysser ned ad maven, hvor efter hun ender med pikken i munden, mens hun nu sidder på knæ.........,god start på en dejlig oplevelse....

Så lægger hun sig op i sengen på ryggen, spreder benene rigtigt meget, så den smukkeste lille glatte fisse bliver spredt, og den måtte selvfølgelig smages..., og ja, det blev til sex i alle stillinger, forfra, bagfra, hvor jeg bare nyder synet af denne lille røv, med den helt smalle hofte, omvendt cowgirl, 69 og meget mere...., og ja nød til at skifte mange stillinger for ikke at komme for hurtigt, mit eget lille trik....

Jeg afslutter dybt oppe i hende, og klasker sammen på sengen ved siden af hende, hun får sig placeret på en sådan måde, at vi ender med at ligge helt tætte i ske...., Whau...., ingen stress her....., vi snakker om løst og fast, mit job, hendes liv og meget mere..., og før jeg ved af det og jeg stå på gaden igen, er der fået 45 min fra jeg kom.....

Som jeg startede, vil jeg slutte...., for “What a wonderfull World”......, og sikke en dejlig pige...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg selv muligheden for at besøge Anna inden hun tog hjem. Kan kun sige én ting: WOW!!!!! :shock:

Hun er den sødeste, uskyldige girl-next-door-type. Med en fantastisk ungpige-krop (pisse frække stive brystvorter) og det sødeste væsen. Lidt generet og forsigtig, men efterhånden som tiden gik, åbnede hun bare mere og mere op. Hun er fra polen, men taler et rigtig fint engelsk. 

Seksuelt er hun lidt forsigtig, men hold da op hun er amazing at knalde med (mums en lækker glat mis). God til øjenkontakt og kys er hun bestemt også med på.

Stedet er fint - tæt på Lidl - man må parkere i 2 timer. En stor dejlig dobbeltseng. Mulighed for bad både før og efter. Gav 1700 for en time inkl. kys og superfransk.

Hun kommer igen medio september - det gør jeg bestemt også. :razz: 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...