Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi idag.

Rigtigt pænt sted i en kælder i hellerup

Sød pige og køn ( vodka )

Kan ikke tale engelsk eller dansk.

En lidt forvirret pige sutter ok og har en lækker krop.

Kommer ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenN. skrev, den 14/7/2019 at 21:28:

Var lige forbi idag.

Rigtigt pænt sted i en kælder i hellerup

Sød pige og køn ( vodka )

Kan ikke tale engelsk eller dansk.

En lidt forvirret pige sutter ok og har en lækker krop.

Kommer ikke igen 

Lyder da ellers OK, bortset fra talegaverne. Hvorfor kommer du ikke igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ph13 skrev, den 16/7/2019 at 00:22:

Lyder da ellers OK, bortset fra talegaverne. Hvorfor kommer du ikke igen?

Når man så forvirret så bliver servicen også der efter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i sidste uge, og var sammen med hende TUK. hun ser virkelig godt ud, men dog ikke en jeg vil besøge igen, da jeg ikke synes der var nogen kemi. hendes massage var sådan SOSO, og det sammen må siges om hendes økoblow.!!! måske var det bare mig der havde en lidt dårlig dag, men stedet er super fint og lokalet godt, kunne være man skulle prøve med en af de andre. sorry for den lidt negative anmeldelse, da jeg ved at mange har haft en god oplevelse med TUK TUK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Tuk Tuk, du får det du betaler for og der reklameres for, så der kan man ikke klage. Det er en rigtig dejlig pige, flot krop, byggede bryster men ret lækre og en god røv..

Det første stykke tid på maven sker der ikke rigtigt noget, hun er svær at røre og massage er ikke hende spidskompetence, efter "turn over" går det løs.

Hun kunne måske være lidt mere åndeligt til stede og lidt mere talende.

Kunne dog godt finde på at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hopper skrev, for 19 timer siden:

du får det du betaler for og der reklameres for, så der kan man ikke klage

Joda. Selvfølgelig kan man klage. Jeg har opleveret masser af eksempler på at jeg har "fået hvad jeg havde betalt for", men hvor der manglede indlevelse, smil, nærvær og hvor oplevelelsen rent seksuelt var som aftalt, men hvor det bare var lidt SOSO.

Selv hvor kvinden er lækker, så er der altså noget der skal være tilstede i netop dette erhverv og det er netop nærvær. Selvom om "får hvad man betaler for" vil jeg aldrig komme igen, hvis "Hun kunne måske være lidt mere åndeligt til stede" Lige netop Tuborgvej er kendt på "kun lige at give, hvad der står i menuen, man mangler indlevelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give oldguy49 ret. Besøgte Tuk Tuk for nogle uger siden, og det var ikke helt i orden. Havde bestilt en time, og de første 20-25 min gik med elendig massage, fuldstændig overfladisk og uengageret. Jeg er altid en høflig kunde, så da det var mit første besøg hos hende, pressede jeg ikke på. Efter en evighed begyndte hun endelig med noget økoblow og det var hun heller ikke videre god til, og hurtigt begyndte hun at vifte med et kondom. Fik i stedet lagt hende på ryggen, og gav hende en god omgang med tungen og hun blev pænt liderlig og gerne ha' en finger eller to. Så var jeg endelig klar til gummi og det blev et rimeligt godt knald. Efterfølgende betroede hun mig, at hun ikke var den Tuk Tuk, som var på samme sted sidste år, så det forklarer jo det med de ældre, meget positive anmeldelelser, som jeg også havde læst inden besøget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...