Hop til indhold
Justfun

Ny bruger

Recommended Posts

Richard Kimble skrev, for 22 minutter siden:

Så hvis jeg skriver “OK”, “NÅ!” eller “pis mig i øret” 1000 gange i forskellige tråde,  så ender jeg med kors og bånd og stjerner på? :)

Hahha. Ja, noget i den stil. Der er brugere der har avanceret, ved (stort set) af følge den  metode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hahha. Ja, noget i den stil. Der er brugere der har avanceret, ved (stort set) af følge den  metode.

OK ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså som de ældste og mest agtet medlemmer ved, så skal man igennem et helt specielt ritual for at få lov til at vælge sig en titel....der er det ikke nok med at bare skrive når og så osv

Så bare klø på med fantastistisk indlæg med vid og humor!:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Altså som de ældste og mest agtet medlemmer ved, så skal man igennem et helt specielt ritual for at få lov til at vælge sig en titel....der er det ikke nok med at bare skrive når og så osv

Så bare klø på med fantastistisk indlæg med vid og humor!:D

 

Det er heller ikke nok. Man skal moone (læs: rende i bar røv) 10 gange rundt om Rådhuspladsen i myldretiden :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Det er heller ikke nok. Man skal moone (læs: rende i bar røv) 10 gange rundt om Rådhuspladsen i myldretiden :D

Du skal huske på, at i myldretiden er Rådhuspladsen fyldt op med peruvianske gademusikanter. Det vil måske nok trække lidt rigeligt på vores velvilje, hvis vi rookies er tvangsindlagte til at høre deres skelsættende version af titelsangen fra “Titanic” hver gang vi passerer dem?

Var et spil kiks en mulighed? Findes det overhovedet eller er det bare en sjov skrøne? 

Glædespigerne kunne selvfølgelig også kræve, at vi skal slikke klit på dem for at få deres stemme? Problemet med dét optagelsesritual er nok, at de bliver afhængige af mig og skal arbejde meget over for at få råd til mig;)

Jeg har ikke løsningen, men det er lidt sølle, at man kan sidde i sine beskidte underbukser og lukke lort ud for at komme et skridt videre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 9 timer siden:

vid og humor

Æv. Så er jeg sat af. Måske med fjollede kommentarer som har formen som humor, men ikke er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...