Hop til indhold

Århus, Søde Dejlige og Charme pige. LISA

Featured Replies

Skrevet

Så er Cream åbenbart væk for en stund og erstattet af LISA, som ifølge annoncen giver "Byens bedste service" og der er mange gode anmeldelser som der står. Men det gælder vel Cream, eftersom Lisa er ny eller...? Er der nogen med lidt mere viden og som måske allerede har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/240667

Skrevet
Hedonis skrev, for 59 minutter siden:

Så er Cream åbenbart væk for en stund og erstattet af LISA, som ifølge annoncen giver "Byens bedste service" og der er mange gode anmeldelser som der står. Men det gælder vel Cream, eftersom Lisa er ny eller...? Er der nogen med lidt mere viden og som måske allerede har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/240667

En må ned og besøge Lisa. Det med at genbruge annoncen er jo helt almindeligt blandt thaier. 

Jeg ville ikke blive forbavset hvis mutter ikke helt ved hvad der står i den :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

En må ned og besøge Lisa. Det med at genbruge annoncen er jo helt almindeligt blandt thaier. 

Jeg ville ikke blive forbavset hvis mutter ikke helt ved hvad der står i den :) 

Venter i spænding på en beretning.

Skrevet
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

Venter i spænding på en beretning.

Det bliver ikke fra mig de første par uger. Du må afsted og ofre dig for dine logebrødre :mrgreen: gerne imorgen. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Det bliver ikke fra mig de første par uger. Du må afsted og ofre dig for dine logebrødre :mrgreen: gerne imorgen. 

Det bliver måske Fredag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.