Justfun 29 Skrevet 14. Juli, 2019 Hej. Jeg besøgte i dag Kaya I Åbenrå. Billeder, alder og vægt passer, hun er en solariebrun kvinde med en del tatoveringer. Hun er meget let at tale med, og man føler sig hurtig godt tilpas i hendes selskab. Bestilte en halv time med alt det blide til en tusse. Hun er rigtig god til det franske, fik sex i flere forskellige stillinger. Hun er bestemt et besøg værd. Kaya 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 14. September, 2019 Tusind tak for den pæne anmeldelse ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 14. September, 2019 Jeg er sikker på hun skal aflægges et besøg nu når hun igen kommer til Fyn i næste uge..❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 15. September, 2019 lurepikken skrev, den 14/9/2019 at 09:48: Jeg er sikker på hun skal aflægges et besøg nu når hun igen kommer til Fyn i næste uge..❤ Du er bestemt velkommen lurepikken skrev, den 14/9/2019 at 09:48: Jeg er sikker på hun skal aflægges et besøg nu når hun igen kommer til Fyn i næste uge..❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 16. September, 2019 Kaya_nr1 skrev, for 22 timer siden: Du er bestemt velkommen Tusinde tak lækre........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kingo 1 Skrevet 30. September, 2019 Besøgte dejlige Kaya i Åbenrå i torsdags, og har sjældent mødt en med så dejlig tilgang og indlevelse. Selvom jeg “kun” valgte 15 min, blev jeg behandlet helt fantastisk og med dejlig sex. Glæder mig til jeg skal besøge hende igen. Snart :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 2. Oktober, 2019 Tusind tak søde .. uanset tid skal man have den bedste oplevelse hos mig og begge sige farvel med et smil at tilfredshed. Du er mere end velkommen :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 3. Oktober, 2019 Hvorhenne kan man besøge Kaya i Aabenraa! Jeg kunne også godt tænke mig at træffe denne dejlige modne kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg