Hop til indhold

Recommended Posts

Linket først:

https://annoncelight.dk/showad/277140

Det er ikke pigen på billedet, Tina er vel omkring de 30år, lidt rund og med super dejlige naturlige former. Hun er fra Prag og bliver til mandag i næste uge. 

Kommunikationen gik meget fint på engelsk, 30min med øko blow til kr. 900.

Valhalla ligger dejligt diskret, pæne værelser og dejlige knirkefrie senge.

Blev modtaget med et lille kys, stort smil og pengene skiftede ejer. 

Der kom hurtig gang i akten, men i roligt tempo, som hun hurtigt fangede var nødvendigt, blev total forført af hendes øjen kontakt og et skønt blow, der endte i en 69er, hvor jeg mødte en dejlig velsmagende fisse, der vidste sig at være tilpas stram og våd, tjaa som i nok kan regne ud, måtte jeg alt for hurtigt (15-20 min) overgi mig til denne smukke, velsmagende og herlige kvinde. 

Hun sluttede med en omgang massage og den sidste tid gik. 

Stedet 10

GPen en flot 9

Pris og ydelser 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, for 3 timer siden:

Nå så valhalla ved Viborg bruger falske billeder. Hvorfor betale for en man ikke har set billede af ?

Det var godt nok ikke hende på billedet, men det jeg så, var stadig rigtig pænt at kigge på, smilende, glad, perfekte former (i mit univers) også et lille velkomst kys. 

Jeg er i flere tilfælde vendt om i døren, hvor det på ingen måde var pigen på billedet, men det er jeg stadig glad for ikke blev udfaldet denne gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...