Hop til indhold
Sukkerfar

Stalker - hvad ville i gøre i situationen

Recommended Posts

Hvis i mødte en pige, som viser sig at have en stalker - hvordan ville i forholde jer til dette, hvis i blev bekendt med dette?

Selvfølgelig efter manden er begyndt at intressere sig for din person samt tage billeder af dig og dit køretøj samt true pigen efter informationer der potentielt kan føre til din identitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Sukkerfar skrev, for 2 minutter siden:

Hvis i mødte en pige, som viser sig at have en stalker - hvordan ville i forholde jer til dette, hvis i blev bekendt med dette?

Selvfølgelig efter manden er begyndt at intressere sig for din person samt tage billeder af dig og dit køretøj samt true pigen efter informationer der potentielt kan føre til din identitet

Anmeld ham til politiet, som vil give ham et tilhold!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Melde det til politiet.

En god ting er at notere ned hvad stalkeren gør samt hvor og hvornår dette skete. Det hjælper politiet en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

Anmeld ham til politiet, som vil give ham et tilhold!

Det er bare pokkers svært for mig at løfte bevisbyrden idet han endnu ikke har kontaktet mig direkte... men han han har ligget og ventet i vil foran hendes private adresse samt fulgt efter når vi kørte derfra indtil man havde mulighed for at smide ham af

Samt sidst foregik det i lejet bil, er dog blevet fuldt bekendt med personens identitet samt fået dette vekræftet gennem andre kilder... han har bl.a. allerede tilhold mod konen samt en datter på samme alder som hende han forfølger

Jeg er i tvivl om hvorvidt pigen rent faktisk tør at trodse ham ved at anmelde ham da han truer med at gå mod hendes familie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Sukkerfar skrev, for 47 minutter siden:

Det er bare pokkers svært for mig at løfte bevisbyrden idet han endnu ikke har kontaktet mig direkte... men han han har ligget og ventet i vil foran hendes private adresse samt fulgt efter når vi kørte derfra indtil man havde mulighed for at smide ham af

Samt sidst foregik det i lejet bil, er dog blevet fuldt bekendt med personens identitet samt fået dette vekræftet gennem andre kilder... han har bl.a. allerede tilhold mod konen samt en datter på samme alder som hende han forfølger

Jeg er i tvivl om hvorvidt pigen rent faktisk tør at trodse ham ved at anmelde ham da han truer med at gå mod hendes familie

Hvis han allerede har fået et tilhold mod sin eks og datter, så vil politiet nok ikke behøve mange beviser før de giver ham endnu et tilhold? Du skal ikke overveje selvtægt, og det er ikke en sag som går i sig selv. Han skal stoppes af politiet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

Hvis han allerede har fået et tilhold mod sin eks og datter, så vil politiet nok ikke behøve mange beviser før de giver ham endnu et tilhold? Du skal ikke overveje selvtægt, og det er ikke en sag som går i sig selv. Han skal stoppes af politiet!

Nej netop, kan hurtigt blive en træls situation at bringe sig selv idet han allerede ligger inde med billeder af mig samt reg.nr. på bilen - så en kammeratlig samtale er lidt den forkerte vej at gå...

Men pt kan politiet ikke gøre andet end at notere hvis han dukker op eller skriver idet der ikke er noget ulovligt herved desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

Gå ind på www.danskstalkingcenter.dk og find vejledning der, de er nok klogere på området, end vi er ;) 

Mange tak.... den sender jeg lige vidre til hende også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sukkerfar skrev, for 3 timer siden:

Hvis i mødte en pige, som viser sig at have en stalker - hvordan ville i forholde jer til dette, hvis i blev bekendt med dette?

Selvfølgelig efter manden er begyndt at intressere sig for din person samt tage billeder af dig og dit køretøj samt true pigen efter informationer der potentielt kan føre til din identitet

Vi har jo et top-eksempel herinde, hvor B.arnerøv Andersen generer alt og alle blandt glædespigerne. Og trods flere års chikane og bevislige trusler (gemt på flere pigers iphone) har det ikke været muligt at standse ham. Så jeg er ret pessimistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone og jeg blev pludselig generet af en af hendes ex kærester fra mange år tidligere. 

Jeg må indrømme at jeg til sidst opsøgte ham og tog en "snak" med ham på en måde så han forstod at det bare skulle stoppe her og nu. 

Vi hørte aldrig fra ham igen, men har hørt at han begyndte at genere en anden, så han er tydeligvis kugle skør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sukkerfar skrev, den ‎14‎-‎07‎-‎2019 at 14:16:

Hvis i mødte en pige, som viser sig at have en stalker - hvordan ville i forholde jer til dette, hvis i blev bekendt med dette?

Selvfølgelig efter manden er begyndt at intressere sig for din person samt tage billeder af dig og dit køretøj samt true pigen efter informationer der potentielt kan føre til din identitet

Tja...….. Man køber vel ikke sex, for at blive en del at et sådant cirkus, så svaret ligger vel lige til højrebenet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå til politiet - nej, de kan umiddelbart ikke gøre noget, men hver anmeldelse kan føre nærmere til at han også kan få et tilhold mod pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...