Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige et smut forbi en liderlig skønhed. Efter et par mails frem og tilbage havde vi en aftale på plads. 

Da jeg var tæt på sendte jeg den aftalte besked og fik lynhurtigt besked om at døren stod på klem. Der lå hun med bind for øjnene og med et stort liderligt smil. Jeg klædte mig af og førte min pik ind i hendes mund som hun slugte grådigt. Der var fri adgang til hendes krop på nær trusserne som jeg havde bedt hende om at beholde på. Hun sutter som en drøm og jeg fik lov til at mundkneppe hende så længe det ikke var for voldsomt. Hun stønner også når hun sutter og man kan næsten mærke at hendes stramme fisse glæder sig.

På med gummiet og så fik hun alt hvad den kunne trække i doggy. Hun skælver når hun får den hårdt. Om hun kom ved jeg ikke, men hun nød det i hvert fald. Om på ryggen med hende hvor hun på perfekt vis pressede sit underliv op mod mit så jeg til sidst kom med et brag.

Samlet bedømmelse er lækker krop, liderlig pige og alt som aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfie skrev, for 23 minutter siden:

lige et smut forbi en liderlig skønhed.

Hvem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
modenelsker skrev, for 21 minutter siden:

Hmmm hvorfor skal hun have et billede når hun alligevel har bind for øjene?

Måske netop derfor :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Alfie  thank you so much for your kind words : )!

And you are right! I do enjoy it a lot ;)!!

And thanks for respecting not to give too much info about my price etc.- I appriciate that : )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende hvor hun var blindfolded på hotel på Østerbro. Hun manipulerer med os ved ikke at ville have offentliggjort priserne.

Men undskyld mig ...

er det ikke derfor vi er her ? Jeg bød 1000 for superfransk og sex i forskellige stillinger. Så er det ude ...........

det er brugernes forum ikke hendes for at hun skal promovere sig selv.

og ja - jeg ved det er imod hendes ønske men det er jo kun fordi hun vil have jer/ os til at betale mere. Good luck boys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@ColaMichael - I get your straight forwardness regarding this price method. 

It is unfortunate though that you inform them about my lowest rate for such thing (as this was a special agreement you and I made).. cuz I´d never go below 1500 for anything.

Anyway I enjoyed having you and I hope you enjoyed too : )?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for god anmeldelse.

Nu stiller jeg måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan afregner I med pigen når hun har bind for øjenene .??

 

god sommer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martiniman skrev, for 6 minutter siden:

Takker for god anmeldelse.

Nu stiller jeg måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan afregner I med pigen når hun har bind for øjenene .??

 

god sommer ;-)

Ligger en konvolut med det aftalte beløb på natbordet,,, gensidig respekt :)

Samme tilbage god sommer :rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ColaMichael skrev, den 15.7.2019 at 18:39:

Jeg har besøgt hende hvor hun var blindfolded på hotel på Østerbro. Hun manipulerer med os ved ikke at ville have offentliggjort priserne.

Men undskyld mig ...

er det ikke derfor vi er her ?

Du har på den ene side ret, men på den anden siden vil det jo være ualmindeligt stupidt at pisse i en oase midt i ørknen.

Jeg forstår 100% dem som ikke ønsker at oplyse hvad det har betale for at være sammen med hende, selvom dette fora er til for at dele erfaringer etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martiniman skrev, den 18/7/2019 at 14:45:

Takker for god anmeldelse.

Nu stiller jeg måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan afregner I med pigen når hun har bind for øjenene .??

 

god sommer ;-)

Jeg lagde pengene på bordet imens hun lå og spandt som en mis:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Just to make it clear.. The sex is with condom yes : )  but sucking I can do without that is very correct ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...