Hop til indhold
Max5000

Laura again in Odense

Recommended Posts

Havde egentlig lidt andre planer, men valgte Laura i sidste øjeblik. Og sikke da en god beslutning.

Laura har et par gode anmeldelser fra et par år siden, så var lidt bange for at man ikke længere kunne regne med dem.
Først kan jeg starte med at sige at hendes billeder passer fint. Vil endda sige at hun er pænere i virkeligheden. Hvis det ikke er hende, så ligner det på en prik.

Hun er en virkelig flot pige, med langt lyst hår og flotte øjne og rigtig sødt ansigt. Hendes hår har en skær lyserødt/lilla i sig fra en gammel farvning.
Hun er en lille slank pige, en virkelig flot krop, lige min smag. Hendes bryster er hjulpet lidt på vej, men efter min smag er de lavet perfekt.

Jeg brugte en halv time sammen med hende, med kys. Hun kysser dejligt med tunge og holder ikke tilbage.
Hvad vi ellers lavede vil jeg ikke komme videre ind på, men en virkelig dejlig oplevelse.
Hun er smilende og venlig at snakke med.

Så heldigvis passede anmeldelserne stadig fint.
Håber jeg når et besøg mere, inden hun tager afsted igen.

Link: https://annoncelight.dk/showad/278567

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad vi ellers lavede vil jeg ikke komme videre ind på,

Det må du da ellers godt. Jeg tror vi kan tåle at høre det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke billederne er af hende - så tynd er hun heldigvis ikke ;)  ! Hun er meget flot med rigtig lækker krop og super smuk kulør  ! Det betød så også aflevering alt for hurtigt :) ! Synes dog hun har det Typiske østeuropæiske udseende - uden der er noget negativt i det - hun er flot - måske en af de flotteste

indgang og dørtlf er dog meget elendigt på et meget indiskret sted - det trækker lidt ned :( !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jamesdean skrev, den 14.7.2019 at 06:50:

Er hun stadig så solbrun, som i de sidste billeder på annoncen? 

Nej hun er ikke helt lige så solbrun, nok en meget normal kulør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SvendTveskæg

Jeg har besøgt Laura 2 gange, og havde rigtigt gode oplevelser. Der var ingen problemer med at aftale en tid og besøge hende. Hun er sød, udadvendt, smilende og meget smuk. Jeg vil dog nævne at hendes billeder ikke er særligt præcise. Hun er nemlig ikke så tynd som de viser, og hun er heller ikke ligeså brun.

Hun er en ægte service mindet kvinde. Jeg nød især at se hende grine. Hun sender frække blikke og smil, så man får en følelse af, at der er kemi i luften :) Behøver jeg at sige mere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...