Hop til indhold
Slowhead

Søger speciel pige i Århusområdet

Recommended Posts

Hej

Jeg søger en pige, som kan give gode og lange blowjob.

Sagen er, at konen ikke kan give de lange og gode blowjob. Så efter aftale med hende, søger jeg nu en pige, der kan give et rigtigt godt blowjob (Jeps, jeg er godt gift)

Sagen er den, at jeg får godt sex derhjemme og jeg er ikke specielt fan af gummi, så det har ikke den store interesse.

Det jeg søger, er en pige, der kan og vil give et mega vådt og langt blowjob, gerne krydret med en smule handjob. Det skal være wellness i yderste potens for mig. Det skal selvfølgelig være superfransk, hvis der er mega med, er det kun et plus, men absolut ikke et krav.

Pigen skal være mellem 20 og 45 og slank til almindelig af bygning.

Jeg er selv erotisk buttet, 43 år og min pik er af den mindre slags, så jobbet er rimeligt overskueligt (derfor har konen også et åbent tilbud om at blive taget af en stor pik - noget for noget)

Kender I nogen, der kan og vil lave dette setup, så må I gerne smide en kommentar - og hvis der er en pige herinde, der mener hun er mand for dette så smid en PM.

Det skal være i Århus, Hadsten eller Randersområdet.

Mvh

Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hmmmm...skal det forstås at man skal kneppe din kone, samtidig med at give dig et blow ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Slowhead skrev, 1 time siden:

Hej

Jeg søger en pige, som kan give gode og lange blowjob.

Sagen er, at konen ikke kan give de lange og gode blowjob. Så efter aftale med hende, søger jeg nu en pige, der kan give et rigtigt godt blowjob (Jeps, jeg er godt gift)

Sagen er den, at jeg får godt sex derhjemme og jeg er ikke specielt fan af gummi, så det har ikke den store interesse.

Det jeg søger, er en pige, der kan og vil give et mega vådt og langt blowjob, gerne krydret med en smule handjob. Det skal være wellness i yderste potens for mig. Det skal selvfølgelig være superfransk, hvis der er mega med, er det kun et plus, men absolut ikke et krav.

Pigen skal være mellem 20 og 45 og slank til almindelig af bygning.

Jeg er selv erotisk buttet, 43 år og min pik er af den mindre slags, så jobbet er rimeligt overskueligt (derfor har konen også et åbent tilbud om at blive taget af en stor pik - noget for noget)

Kender I nogen, der kan og vil lave dette setup, så må I gerne smide en kommentar - og hvis der er en pige herinde, der mener hun er mand for dette så smid en PM.

Det skal være i Århus, Hadsten eller Randersområdet.

Mvh

Slowhead

Hvordan kommer jeg i kontakt med din kone, så er jeg sikker på at vi kan lave en aftale om at hun besøger mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Slowhead skrev, 1 time siden:

Ha ha, nej det skulle nok helst være hver for sig (I første omgang)

Jojo...efter sigende kan @Nemtøs suge pip Hans ud i tredobbelt størrelse, så kan du jo selv ordne konen... jeeep ren win win ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Jojo...efter sigende kan @Nemtøs suge pip Hans ud i tredobbelt størrelse, så kan du jo selv ordne konen... jeeep ren win win ;)

Pænt  af  dig  @Røvslikker - men  jeg  er  ikke  slank  eller  almindelig kropsbygning som  der  efterspørges.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde faktisk tænkt på Nemtøs, men jeg tror, vi vil noget temmeligt forskelligt i dette univers.

Den rigtige wellness for mig, er ikke nødvendigvis en ung, smuk, stram  luksuspige.

Mindre kan gøre det - specielt med dette setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kan jeg godt anbefale. Jeg havde fornøjelsen af hende for lang tid siden, men det blow hun gav glemmer jeg aldrig.

Jeg er faktisk lidt bange for at hun har gjort mine forventninger til andre piger for høje :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk prøvet the deepthorat Queen.

Jeg er ikke fan af hendes blow. Desuden er min pik så lille, at alle tager mig helt til roden:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...