Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Det skulle have være en anmeldelse, men så...

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Har i dag været på besøg, hos den yndigste unge asiatisk kvinde - hun har vel reelt set knapt forlagt teenageårene. Og jeg mener yndig - som en uskyldsren lille prinsesse, der normalt kun findes i eventyr. Hun gav mig den blideste massage, som kun en uerfaren ungepigehånd kan give den. Den var så dejlig uperfekt, men med stor anstrengelse for netop at være det den ikke var - og derved blev den for mig så unik.  Jeg havde ikke sex med hende. Hun hentydede til det og jeg kunne mærke lysten i hendes skød og hende subtile begær. At se hendes krop smelte sammen med min ville være en ekstatisk oplevelse. Samtidig ville den være alt ødelæggende - som at knuse den smukke gave man netop har fået og er blevet betroet. Det blev erotisk. Dampende hedt. Og smukt.

Se, det skulle have været en anmeldelse. Men en anmeldelse ville samtidig være det kim, som sluttede eventyret og fik prinsesse til at blive en voksen dronning. Stadig smuk og yndig, men uden prinsessens legende uskyldige og fortryllende sind. Tak fordi I læste med alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Du er i dine følelsers vold. Hun ville bare tjene nogle penge. Og det fik hun ikke lov til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pe40
Rust in Peace skrev, for 5 timer siden:

Har i dag været på besøg, hos den yndigste unge asiatisk kvinde - hun har vel reelt set knapt forlagt teenageårene. Og jeg mener yndig - som en uskyldsren lille prinsesse, der normalt kun findes i eventyr. Hun gav mig den blideste massage, som kun en uerfaren ungepigehånd kan give den. Den var så dejlig uperfekt, men med stor anstrengelse for netop at være det den ikke var - og derved blev den for mig så unik.  Jeg havde ikke sex med hende. Hun hentydede til det og jeg kunne mærke lysten i hendes skød og hende subtile begær. At se hendes krop smelte sammen med min ville være en ekstatisk oplevelse. Samtidig ville den være alt ødelæggende - som at knuse den smukke gave man netop har fået og er blevet betroet. Det blev erotisk. Dampende hedt. Og smukt.

Se, det skulle have været en anmeldelse. Men en anmeldelse ville samtidig være det kim, som sluttede eventyret og fik prinsesse til at blive en voksen dronning. Stadig smuk og yndig, men uden prinsessens legende uskyldige og fortryllende sind. Tak fordi I læste med alligevel.

Link 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

En meget fin “anmeldelse” @Rust in Peace. Jeg har selv flere gange oplevet at blive masseret af ganske uerfarne piger. Og jeg kan godt forstå dine følelser. Man bliver på forunderlig vis lidt fascineret af deres manglende massageevner kombineret med deres vilje til at gøre deres bedste. Det giver en unik oplevelse som godt kan blive ødelagt hvis man så at sige går hele vejen.

Redigeret af Lagaffe
Manglede et ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...