Hop til indhold
happy thoughts

hvad siger/skriver i når i bestiller massage mm.

Recommended Posts

hey

Helt ny herinde.. 

Læst mange af de forskellige beretninger herinde.

Og kommer så til at tænke.. Feks.. PP Thaimassage i århus.. Pæn hjemmeside. der ikke skriver noget om sex mm.. Også pæn indgang ud til vejen.. Ikke noget der emmer af sex..

Hvis jeg kom ind og bestilte en gang massage ville jeg da ikke forvente andet.. 

Så når i bestiller en gang massage.. hvordan og hvad skrive/siger i så.... "en gang massage + sex i flere stillinger TAK " ?? 

 

håber på lidt input... Så det måske skal prøves...

 

mvh

Happy Thoughts

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Nu er en massageklinik jo ikke et pizzaria, hvor du uden videre kan bestille alt godt fra havet. Som udgangspunkt, så vil 99,9% af thaimassører tilbyde et handjob som afslutning på massagen. Bliver du stamkunde, så udvider de muligvis menukortet.

Derudover er der selvfølgelig regulære thaibordeller, men det er vist ikke dem du vil vide noget om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Richard Kimble skrev, 1 time siden:

Nu er en massageklinik jo ikke et pizzaria, hvor du uden videre kan bestille alt godt fra havet. Som udgangspunkt, så vil 99,9% af thaimassører tilbyde et handjob som afslutning på massagen. Bliver du stamkunde, så udvider de muligvis menukortet.

Derudover er der selvfølgelig regulære thaibordeller, men det er vist ikke dem du vil vide noget om?

Det er jo en sandhed at PP-Thaimassage er et bordel , det bedste i århus med thaipiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Det er jo en sandhed at PP-Thaimassage er et bordel , det bedste i århus med thaipiger.

OK. Jeg kender ikke PP Thaimassage i Århus, men hvis det er et bordel, så kan trådstarter jo bare springe massagen over? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hej

jeg ville bruge lidt tid på anmeldelserne her i forum og se hvad det passer til de forventninger du har ;) 

eller kan du ringe og/eller skrive til dem på høflig vis og spørge ind til dine muligheder. 

Hvis de annoncerer her eller på AL kan du være sikker på at der er mulighed fir mere end massage. Så det er bare at gå til den med krum ryg. 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
lurik skrev, for 11 timer siden:

Hej

jeg ville bruge lidt tid på anmeldelserne her i forum og se hvad det passer til de forventninger du har ;) 

eller kan du ringe og/eller skrive til dem på høflig vis og spørge ind til dine muligheder. 

Hvis de annoncerer her eller på AL kan du være sikker på at der er mulighed fir mere end massage. Så det er bare at gå til den med krum ryg. 

-lurik

PP Thaimassage er så populær at de ikke annoncerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Den flittige skrev, for 9 minutter siden:

PP Thaimassage er så populær at de ikke annoncerer.

Det må siges at være selvkørende business så ;) 

men så er der vel masser af info her i forum der kan anskueliggøre hvad der er af muligheder på stedet :D og hvis jeg kender Thai’erne korrekt skal de nok selv komme ind på tilkøbsmuligheder.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
lurik skrev, for 7 timer siden:

Det må siges at være selvkørende business så ;) 

men så er der vel masser af info her i forum der kan anskueliggøre hvad der er af muligheder på stedet :D og hvis jeg kender Thai’erne korrekt skal de nok selv komme ind på tilkøbsmuligheder.

-lurik

Du har ret i at der er masser info om stedet her i forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, den 12.7.2019 at 22:57:

Så det er bare at gå til den med krum ryg. 

Krumbøjet ligefem? Skulle det nu hjælpe? :D

Men spøg til side. Nu er jeg ikke ligefrem ekspert udi thaijunglen, men har da gjort lidt erfaringer, som måske kan hjælpe trådstarter lidt. 

Jeg plejer som regel at skrive og spørge til mulighederne, feks prisen på 1 time med b2b og sex. Det virker som regel. Det er dog også sket at jeg blot har booket 30 eller 60 minutter for så at aftale detaljerne med pigen, når jeg var fremme på stedet, enten ved massagens start eller undervejs. Sidste kan have sin egen charme, når det ikke er helt sikkert hvad der kommer til at ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...