Hop til indhold
Guest Den flittige

Mimi Silkeborg

Recommended Posts

Tene skrev, 1 time siden:

350 halv time 

500 hel time 

Synes det lyder dyrt for kun massage 

De har hele tiden været lidt højere i pris for massage end andre steder, men er her i år stødt på flere steder i Midtjylland hvor det koster 400 for massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen der har været der som kan komme med en anmeldelse om hvilke ydelser man kan få, og om man både kan vælge Mimi eller nogle af hendes ansatte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 12/7/2019 at 16:31:

Hvordan kommer man i kontakt med Mimi i Silkeborg.

Brug disse numre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 19/8/2019 at 14:09:

Er der ingen der har været der som kan komme med en anmeldelse om hvilke ydelser man kan få, og om man både kan vælge Mimi eller nogle af hendes ansatte?

Har lavet en for år tilbage 

Hustler sted

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Ah … er du nu helt sikker på det? Jeg tillader mig at stille mig meget tvivlende overfor at det skulle være Mimi … 

Det kan jeg så bekræfte var der i fredags,

Da jeg kom til døren kom der en fyr mere der også havde en aftale, det var så med en yngre thai der også var på stedet. De var i et lokale i stueplan, og jeg kom med op i et lokale på 1. salen sammen med Mimi. 

Kan forøvrigt fortælle at der i sidste uge på annoncen også var et billede af hendes dejlige store bryster:)

 

adresse fjernet 

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 28.8.2019 at 09:12:

Det kan jeg så bekræfte var der i fredags,

Da jeg kom til døren kom der en fyr mere der også havde en aftale, det var så med en yngre thai der også var på stedet. De var i et lokale i stueplan, og jeg kom med op i et lokale på 1. salen sammen med Mimi. 

Kan forøvrigt fortælle at der i sidste uge på annoncen også var et billede af hendes dejlige store bryster:)

 

adresse fjernet 

Bryan Mills

Jeg kalder bullshit!

Jeg snakkede med Mimi i går for lige at få hoved og hale på tingene . 

Den annonce du linker til er ikke Mimi. Mimis annonce er her: https://annoncelight.dk/showad/278382

Annoncen du linkede til er ikke oprettet af Mimi. Den er derimod oprettet af en som chikanerer hende. Annoncen er forøvrigt også slettet nu. De store bryster de nævner der var billeder af i sidste uge, det var i en anden annonce med samme telefonnummer. Den annonce hører til et sted i Kolding. 
Mimi var ikke på stedet i fredags så du har jo ikke besøgt hende der. 
 

Mastager skrev, den 27.8.2019 at 14:55:

Jeg kan ik få fat i Mimi nogensteder? 

Andre der kan? 

Mimi er sygemeldt for tiden, og kommer desværre nok også til at være det et par måneder mere. Hun lejer derfor butikken ud de næste par måneder. 
Hun har også måttet skifte nummer flere gange grundet chikane sådan som jeg forstod det på hende. 
Ønsker man mere information så vil jeg anbefale at man kikker på den facebookside som Mimi henviser til i hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/278382 
Her har Mimi selv skrevet lidt om hendes situation. 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan så kun sige at det må være blevet for pinligt for hende at have flere forretninger kørende på en gang. 

Jeg synes sgu mere det er pinligt at du lukker så meget lort ud om hende og hendes forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...