Hop til indhold
Guest vardeboy

DD Bodycare i Bramming.

Recommended Posts

Guest vardeboy

Jeg trængte til lidt hygge massage og valgte at besøge pigerne i Bramming. Der er normalt 3 piger på stedet,og jeg vælger gerne Ann da hun er med på det meste. Men hun havde fri den dag, så det blev den anden voksne pige som jeg aldrig kan huske hvad hedder. Hun er et dejligt lille nips med rottehaler og et stort smil,store læber og meget snakkende. Hun plejer at give en god massage og et rigtig godt handjob,og ikke mere end det. Men den dag skete der et eller andet. Hun var meget kælen under massagen og mange små klem og berøringer på pikken,og pludselig begyndte hun med slik i øret og og kys på kinden. Om på maven,og nu tænkte jeg kommer det sædvanlige fantastiske handjob. Men nu spurgte hun om hun skulle tage toppen af og om jeg ville have mere. Jeg sagde ja,og så glædede jeg mig til et blowjob. Hun tog nu tøjet af og stod kun i små trusser. Så tog det fart,og endte med blowjob,fisseslik og knep til den store guldmedalje. Hun var helt vild,og liderlig som jeg aldrig havde troet om hende. En dejlig overraskelse på et sted som jeg er kommet i flere år,og som jeg aldrig havde troet skulle ske med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 14 timer siden:

Jeg trængte til lidt hygge massage og valgte at besøge pigerne i Bramming. Der er normalt 3 piger på stedet,og jeg vælger gerne Ann da hun er med på det meste. Men hun havde fri den dag, så det blev den anden voksne pige som jeg aldrig kan huske hvad hedder. Hun er et dejligt lille nips med rottehaler og et stort smil,store læber og meget snakkende. Hun plejer at give en god massage og et rigtig godt handjob,og ikke mere end det. Men den dag skete der et eller andet. Hun var meget kælen under massagen og mange små klem og berøringer på pikken,og pludselig begyndte hun med slik i øret og og kys på kinden. Om på maven,og nu tænkte jeg kommer det sædvanlige fantastiske handjob. Men nu spurgte hun om hun skulle tage toppen af og om jeg ville have mere. Jeg sagde ja,og så glædede jeg mig til et blowjob. Hun tog nu tøjet af og stod kun i små trusser. Så tog det fart,og endte med blowjob,fisseslik og knep til den store guldmedalje. Hun var helt vild,og liderlig som jeg aldrig havde troet om hende. En dejlig overraskelse på et sted som jeg er kommet i flere år,og som jeg aldrig havde troet skulle ske med hende.

Uha, det lyder godt. Kan du slet ikke komme på hvad pigen hedder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 23 timer siden:

 så det blev den anden voksne pige som jeg aldrig kan huske hvad hedder. Hun er et dejligt lille nips med rottehaler og et stort smil,store læber og meget snakkende.

Er det rottehaler eller rottefletninger ? Hvis det er det sidste så er det vel Dear vi taler om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...