Hop til indhold

Recommended Posts

manoxis skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor i alverden vil du dog vide hvilket mærke hun ryger (hvis noget)? 

Han vil måske give en lille erkendelighed om en ekstra overraskelse eller han har en svaghed for rygende piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Han vil måske give en lille erkendelighed om en ekstra overraskelse eller han har en svaghed for rygende piger :)

 

manoxis skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor i alverden vil du dog vide hvilket mærke hun ryger (hvis noget)? 

Tja kald mig bare mærkelig men som jeg har skrevet i tdligere indlæg herinde så har jeg faktisk en svaghed for glædespiger der ryger og samtidig som den gentleman man nu er så gir man vel altid pigen en smøg når man møder hende hvis man altså kender hendes mærke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er mærkeligt :) Nogle kan lide at pigen ryger/man kan dele en cigaret og nogen fortrækker dem lyshårede. Same same :)

Håber det lykkes for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undskylder, @Martin4400; det kom ud lidt for hårdt. Mente det neutralt & undrende, men det kommer jo nemt til at lyde anklagende i tekst. Ikke meningen :)

 

Martin4400 skrev, for 7 timer siden:

Tja kald mig bare mærkelig men som jeg har skrevet i tdligere indlæg herinde så har jeg faktisk en svaghed for glædespiger der ryger og samtidig som den gentleman man nu er så gir man vel altid pigen en smøg når man møder hende hvis man altså kender hendes mærke :) 

Makes sense, jeg har også lidt samme "svaghed" :) - jeg nåede vist bare ikke lige at tænke så langt som små erkendtligheder i min hjerne-bøvs. Du må være den bedre gentleman :D

Nu kender jeg ikke Eventyrpigerne; har de en receptionist eller noget? For så kan du jo evt. rekruttere dem til at finde ud af det. 

Redigeret af manoxis

Del dette indlæg


Link til indlæg
manoxis skrev, for 44 minutter siden:

Jeg undskylder, @Martin4400; det kom ud lidt for hårdt. Mente det neutralt & undrende, men det kommer jo nemt til at lyde anklagende i tekst. Ikke meningen :)

 

Makes sense, jeg har også lidt samme "svaghed" :) - jeg nåede vist bare ikke lige at tænke så langt som små erkendtligheder i min hjerne-bøvs. Du må være den bedre gentleman :D

Nu kender jeg ikke Eventyrpigerne; har de en receptionist eller noget? For så kan du jo evt. rekruttere dem til at finde ud af det. 

Det er helt okay du skal ikke undskylde og det er jo altid dejligt og vide man ikke er alene om sin svaghed :)

Jeg mener bestemt at eventyrpigerne har en receptionist så der er nok ikke andet for jeg må gribe knoglen og undersøge sagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...