Hop til indhold
Rocco35

Iris gold, 22 årig Dansk liderlig pige.

Recommended Posts

Hej folkens 

 

havde aftalt på SMS en aftale på min bopæl til kl 16.30 

kl bliver 16.40 og ingen dukker op, jeg skriver en venlig reminder om, hun er på trapperne og får en besked tilbage om at hende og hendes chauffør er lige om hjørnet. 

 

Hun kommer så 17.10 jeg lukker hende ind, hun spørger straks efter penge, og inden jeg får set mig om, er det gået op for mig, at hun er ekstrem beruset, og ikke nok med det, hun er MEGET påvirket af stoffer, hun siger vi skal skynde os for hendes chauffør venter, jeg fortæller hende så at jeg overhovedet ikke har lyst til at være sammen med hende, hun er fuldstændig væk, hun siger at hun beholder pengene, og jeg siger at, det er ikke retfærdigt når hun møder sådan op, så får jeg afvide at hun har en stor tatoveret udlænding til at sidde ude i bilen, om jeg vil diskutere det med ham. Og der beder jeg hende bare om gå. 

 

https://annoncelight.dk/showad/277620

 

Ufattelig skuffet, og virkelig nederen, og pengene lige ud af vinduet. 

Hold jer langt væk fra hende og hendes gorilla. Virkelig sørgeligt at se en Dansk pige så ødelagt, ellers en pæn alm pige. 

Redigeret af Rocco35
Forkert ord jeg/hun
  • Synes godt om 1
  • Tak 5
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for din oplysning, Rocco. En hjælp for mig der havde planer om kontakt  :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde ellers et hyggeligt besøg af hende, ærgelig oplevelse du har haft 

 

 

Ups

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...