Hop til indhold
Fecking

Information

Recommended Posts

Det er ikke en beretning, snarere bare en information.

Jeg var igennem Odense tidligere i dag, og så at der igen stod piger nede ved rundkørslen som har politigården som nabo, ved indkørslen til koncerthusets p-plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår står de danske piger der? ;)

Har prøvet de rumænske piger.

Og de er alle søde, har dog lagt mærke til deres bagmand der holder hvor der sælges gravstene.

Der plejer så vidt jeg har set de gange jeg har været der 3 piger, og de skifter lidt imellem at stå i rundkørslen og så ellers længere oppe hvor ridehusgade begynder.

Men jeg vil gerne prøve de danske piger, hvis der skulle være en køn en gemt der et sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske piger der er tilbage i gaden er narkoludere.

Jeg vil ikke anbefale og rører nogen af dem, da der går rygter om, at en af pigerne har HIV.

Så pas på derude folks ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke anbefale og rører nogen af dem, da der går rygter om, at en af pigerne har HIV.

Narkoluder med HIV :o You gotta be kidding, right?

:|

Den Rumænske pige jeg prøvede for snart over 1 år siden var også meget venlig og uden noget pis. Om det gælder dem alle, det tør jeg simpelthen ikke gætte på. Hold jer fra afrikanerne, der er KUN BULLSHIT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Har sommetider haft held til at samle et par Italienske piger op om eftermiddagen. De er der dog typisk kun om sommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

rumænske piger har et sted, men så snakker vi om kr 1500, hvor det er ?,

ellers foregår det i ens egen bil, til 300 for blow, 500 for blw og samleje.

i følge dem selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke en beretning, snarere bare en information.

Jeg var igennem Odense tidligere i dag, og så at der igen stod piger nede ved rundkørslen som har politigården som nabo, ved indkørslen til koncerthusets p-plads.

Så står de små piger og fryser igen, de så meget øst europæiske ud, lidt mørke i huden og med langt mørkt hår, det stod 3 hertil aften (torsdag) omkring kl 20:30

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi strassen torsdag, snakkede med 2 danske piger.

den ene, havde lejlighed, hvor vi kunne hygge os.

og var der kun af økonomiske grunde, var ikke narkopige.

hun var meget sød at snakke, lidt svær at se formerne, da stor frakke og hue/handsker dækkede det hele. det forstår jeg godt, i den kulde.!!!

fik hendes mobilnr. og ringede fredag, men datteren, 22 år, var på besøg.

hun var igen i strassen, og manglede virkelig penge, så jeg kørte til sct. jørgensgade, hvor hun fik kr 200, og så ordner vi forretningen senere, hjemme hos hende. (jeg fik hendes adr., og den stemmer med navn)

aftalte at vi skulle mødes mandag, til en rigtig hyggestund, nu da jeg havde hjulpet hende.

et ord er et ord.

hun åbnede frakken og løftede op i blusen, så jeg kunne mærke hendes små babser A, med strittende vorter.

så der er lidt at lege med, når du kommer og besøger mig, var hendes kommentar.

den anden danske pige talte jeg ikke meget med, da det kun kunne blive i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...