Hop til indhold
Thefirstguy

Firsttimeren

Recommended Posts

Jeg skal snart for første gang nogensinde være med en shemale. Jeg er naturligvis meget opstemt og ser meget frem til det. En af mine store drømme er at give et langt og vådt blowjob gerne med afslutning i mund. Dog er jeg meget nervøs ift. sygdomme. Er her nogen som ved/har erfaring inden for shemale miljøet i København, som kan rådgive her? 

 Jeg har valgt at Nadie, skal være min første, så hvis nogen kender hende, vil jeg sætte pris på at høre om jeres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Tag et gummi på når du sutter hende af. Det kan jo være ligemeget om du sluger spermen eller ej, det vigtigste for dig ser ud til at være spændingen ved at sutte den af på en chick-with-dick.

Så lad være med at risikere noget ved at lade hende sperme i din mund og sluge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

PS

HUN er iøvrigt pisselækker, så husk at skrive en anmeldelse når du har prøvet hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thefirstguy skrev, for 9 timer siden:

 Jeg har valgt at Nadie, skal være min første, så hvis nogen kender hende, vil jeg sætte pris på at høre om jeres erfaringer.

Du har valgt ladyboy fra øverste hylde har besøgt Nadie mange gange - du kan kun glæde dig. Som Kim glæder jeg mig til at læse om din oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...