Hop til indhold
BS1958

Gry og Helene

Recommended Posts

Pite skrev, for 33 minutter siden:

En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse :angry:

Jeg skal ikke gøre mig til dommer overfor, om anmeldelsen er skrevet af en kunde eller ej, men at klage over at en anmeldelse er for kort, er sgu ikke ok.
Vil man have en bedre beskrivelse af fornøjelighederne, må man selv lægge penge på bordet og efterfølgende skrive en anmeldelse.

Redigeret af Landsbytossen
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være at min anmeldelse kan forekomme lidt tynd - men når en erfaren mand giver positivt udtryk for begejstring og tilfredshed med få ord - hvad mere behøver I så at vide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BS1958 skrev, for 10 timer siden:

Det kan da godt være at min anmeldelse kan forekomme lidt tynd - men når en erfaren mand giver positivt udtryk for begejstring og tilfredshed med få ord - hvad mere behøver I så at vide?

Fordi folks smag og behag er forskellig. Jeg kender ikke dig - og ved derfor ikke hvad der gør dig begejstret og tilfreds ved denne oplevelse. Svarer til at man læser ,at en anmelder skriver at en film er god. Jamen, HVORFOR er den god?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 14 timer siden:

En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse :angry:

Hvad er det du mener der mangler i annoncen?

jeg har forsøgt og køre den kort og enkel, da jeg ikke tror folk gider sidde og læse en roman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 15 timer siden:

En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse :angry:

Til dette kan jeg kun skrive at vi havde en kunde der spurgte os, om han kunne anbefale os et sted.

jeg nævnte erouide, og det vil han da hjem med det samme og se hvad det var for noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...