Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Slank thai med strapon

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Indrømmet...  tanken synes jeg er fræk. Slank feminin thaipige med en strapon. Findes hun - og hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Pervy skrev, for 21 timer siden:

Det bedste ved den her side er folks meget specifikke pervasioner :-D

- i første omgang en nysgerrighed og fantasi, men hvem ved hvad det kan blive til :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
krisdane skrev, den 11/7/2019 at 16:56:

Tror Deer i Vanløse har strapon og andre stykker legetøj. Giv hende et ring 

Desværre ikke.. har skrevet og spirgt. Tænk at man kan have en seksuel fantasi, som ingen tilbyder i et marked, hvor alt ellers udbydes. Så må jeg være ret langt ude, ha ha.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 11 timer siden:

Desværre ikke.. har skrevet og spirgt. Tænk at man kan have en seksuel fantasi, som ingen tilbyder i et marked, hvor alt ellers udbydes. Så må jeg være ret langt ude, ha ha.. :D

Du kan jo prøve at tænke lidt i statistiske baner.

Lad os sige at du er en ud af hundrede med et ønske om denne ydelse. Og så lad os sige at der nok er lidt flere piger der vil tilbyde denne ydelse. Måske 1 ud af 20.

Med lidt multiplikation.. og en i mente og kvadratoden i syvende.. og bom bom.. regne regne... Kun 1 ud 2000 prostitutionsbesøg vil handle om denne ydelse.

Så klart at det ikke er hyldevare..  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...