Hop til indhold
Oneness

Anmeldelse af MUK Thaimassage i Vejle

Recommended Posts

Jeg har prøvet mange gode Thaimassører, men oplevelsen som min kammerat og jeg havde lige før jul hos http://www.mukthaimassage.dk/ slår det hele.

Vi var på vej i byen i Århus, og jeg søgte på nettet efter Thai massage i nærheden.

Her kom http://www.mukthaimassage.dk/ op på google.

Vi kontaktede dem og fik en akkut tid.

Da vi ankom åbnede de døren på halvt for at se os an. Hende der kiggede på os, havde set sine bedre dage, men vi havde hellere ikke en "undulering" i tankerne...

Vi blev budt indenfor og i hvert vores massageværelse.

Massøsen kom ind og bad mig om at smide alt! Jeps, sagde jeg og så var jeg uden en trævl.

Derefter smed hun alt minus trusser og så gik det hele igang.

Det var en fantastisk omgang og ca 20 minutter inde, åbnede døren og jeg kunne fornemme at der nu var 2 piger inde.

De viste sig at min massør var blevet skiftet ud med den lækreste thaisteg man kun drømmer om.

Hun sørgede for den skønneste afslutningsmassage dog uden at "fløjte", men det til trods så var oplevelsen hel totalt suveræn.....

Det er anbefalelsesværdigt og jeg er sikker på at de tager det hele i sig, hvis man beder om det.

Pris kr. 300 for 1.15 minutter.

Karakter : Verdensklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kommer du ikke til at fortryde !

Men skal lige vide, at det er da MUK i Vejle, ikke? Blot fordi at en bytur i Århus blev nævnt.

Humanisten

P.S. Men for de 300 kr. fik man da ikke hele pakken - incl. B2B...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men skal lige vide, at det er da MUK i Vejle, ikke? Blot fordi at en bytur i Århus blev nævnt.

Humanisten

P.S. Men for de 300 kr. fik man da ikke hele pakken - incl. B2B...

Nej det var kun for den "lille" pakke, men hun havde fat i papegøjen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der mulighed for HELE pakken - jeg har været der et par gange,

og der har absolut ikke været mulighed - men jeg kunne godt få lov

til at betale for at se hendes bryster ... hun var sød; men jeg var ej

begejstret ... :oops::oops:

Nej det var kun for den "lille" pakke, men hun havde fat i papegøjen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der mulighed for HELE pakken - jeg har været der et par gange,

og der har absolut ikke været mulighed - men jeg kunne godt få lov

til at betale for at se hendes bryster ... hun var sød; men jeg var ej

begejstret ... :oops::oops:

Det afhænger nok af hvilken pige man får med ind, for hende der var inde ved mig var "frisk", dog var jeg ikke til HE den aften, men jeg tror alt kan lade sig gøre der.

Jeg skal nok skrive så snart at jeg har været der igen, for det er helt sikkert at det sker meget snart...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge MUK Thaimassage i Vejle.

Kom uanmeldt kl. 11.00, blev mødt af en sød pige, som også skulle vise sig at være hende der skulle massere mig.

Blev vist ind i et rum, dejlig varmt, rene håndklæder.

Ten (som hun hed) kom ind og gav mig noget af det bedste massage jeg har prøvet, incl meget pirrende berøringer som afslutning på den første del af massagen. Her kom så spørgsmålet om Ekstra, hun tilbød HJ, jeg spurgte til mere, tilbød at knalde for 1.000 kr. jeg sagde pænt tak, betalte.

Efter 2 min gøre klar, kom hun ind igen, sikken en lækker krop.............

Som afslutning masserede hun mine ben og fik vasket massageolien af. (blev tilbudt bad)

Skønt skønt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var forbi Muk Thaimassage for et par dage siden.

Blev lukket ind af en thai kvinde omkring de 35 vil jeg tro, hun så ganske pæn ud.

Blev ført ind i et lille men ganske pænt værelse.

Bestilte en 1 times massage, tog tøjet af og lagde mig på briksen og ventede på hun kom tilbage.

Efter et par min. blev døren åbnet og til min store overraskelse kom en anden pige ind, og hun er virkelig lækker :P super flot krop og et totalt charmerende ansigt ( den flottest jeg har været ved og det er blevet til nogle stykker gennem årene :) )

Tror hendes navn er Mew eller lige der omkring.

Selve massagen er dog prøvet bedre men meget sensuel og pirrende. efter en halv time hvor jeg blev vendt om spurgte hun om jeg kunne tænke mig body to body. med den pige var det jo umuligt at sige nej til :P , hendes krop blev bestemt ikke mindre se værdig af ikke at have noget tøj på. Efter et kvarters pirrende blev der afsluttet med fransk som dog er prøvet bedre.

Men alt i alt en super oplevelse med fantastisk flot pige.

Hun er i øvrigt 28 år og et par store celicone bryster vil tro en d skål.

Prøv hende hun er bestemt pengene værd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden fra langelandsgade er den lille thai Wee.

Wee arbejder normalt i Århus, men jeg mødte hende

hos Muk thaimassage for knap et år siden.

Om hun blot var på gæstevisit eller om hun har været

med til at starte stedet op, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden fra langelandsgade er den lille thai Wee.

Wee arbejder normalt i Århus, men jeg mødte hende

hos Muk thaimassage for knap et år siden.

Om hun blot var på gæstevisit eller om hun har været

med til at starte stedet op, ved jeg ikke.

Wee ejer Laksamun i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første besøg hos en thaimassage :-)

Ringede sidst på eftermiddagen og tjekkede for tid, det var helt ok.

Så afsted, ankommer - der ligger parkering overfor. Ringer på. Der bliver åbnet om man bliver ført ind. Mørkt med små lamper ved gulvet.

Jeg blev vist ind på værrelset, hun gik. Så jeg smed tøjet og hoppede op på briksen.

Der var lidt koldt, så havde skruet lidt op for radiatoren.

Hun kom ind (der var andre i huset), ok lækker 20-30 år, ikke store bryster. Sort nederdel. Tror hun hedder nun, nan, nam eller noget i den stil :-) Snakkede meget dårligt engelsk.

Ok massage, lidt for blid til mig. Jeg kunne ikke lade være med at røre ved hende, og hun var dejlig!

Det gik fin, og jeg blev bedt om at vende mig. Hun fniste, og var ikke helt med på at kikke hinenden i øjenen. Til sidst blev jeg spurt om et HJ, men spurgte på mere.... Det forstod hun ikke helt... Men til sidst var det ok, og vi aftalte 1000.

Det var faktisk temeligt godt. Varm hud mod varm hud, øjenkontakt, lidt smil og fantastiske kys. Hun startede med at sutte ude, men nok pga. precum kom der gummi på hvilket jeg også har det bedre med. Derefter god sex med kys, og slik til begge.

Fik et bad inden jeg tog derfra. Hun havde tilbudt at gå med, men kom aldrig. (Sker der nogensinde noget i badet?)

Bliver jeg nok nød til igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der sker noget i badet - for det meste. Ellers er det da bare dejligt at få nusset færdig og sæbe hinanden ind og af :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...