Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 Mens rutine arbejdet røg fra hånden idag, kom jeg til at tænke på en samtale jeg havde med en thai pige i Århus. Under de indledende manøvre hvor hun fik pomfritten gjort klar til kamp, målte hun længden den at lægge den i hånden. Fingrene pressede hun ned på skambenet,og så vidst hun hvor mange cm der var til håndroden og op ad håndleddet. Vi havde lavet en del sjov, så det faldt ret naturligt, omend det jo dybest set er lidt underligt, det hun lavede. Hun fortalte efter 1. halvleg at hende og veninden havde en konkurrence gående med hvem der fik flest cm tissemand pr dag, og hvem der havde haft dagens længste og korteste, tykkeste og tyndeste. Pigerne havde også regnet sig frem til at de på et 3 mdr besøg nåede at få lagt i alt 50-75 m tissemand op, foruden alle dem der aldrig nåede længere end til hånden . Har I været ude for noget lignende sært/sjovt? Hun var iøvrigt ret festlig, og det var stedet også, især efter lukketid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 10. Juli, 2019 Meget sjov intern konkurrence. Men pænt små pikke deres kunder må have.....og hurtige......og få kunder på 3 måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 (edited) variomaster skrev, for 54 minutter siden: Men pænt små pikke deres kunder må have.....og hurtige......og få kunder på 3 måneder. hvis man forestiller sig en gennemsnitlig længde på fx 18cm så bliver det da alligevel 300-400 tissemænd eller måske endda mere på tre måneder det er over 100 tissemænd om måneden som trænger ind i hende udover alle dem som kun får hånd eller mund hvordan kan det være "få kunder"? den med at de må være hurtige forstår jeg ikke kan man få en opklaring? Redigeret 10. Juli, 2019 af aaisha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 14 minutter siden: det er over 100 tissemænd om måneden Hun nævnte selv 3-4 stk pr dag - en del var gengangere, bla min. Sammenlagt har jeg lagt noget med små 2 meter i hende i den pågældende periode . Så må du jo gætte på længde og frekvens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 17 minutter siden: hvis man forestiller sig en gennemsnitlig længde på fx 18cm så bliver det da alligevel 300-400 tissemænd eller måske endda mere på tre måneder det er over 100 tissemænd om måneden som trænger ind i hende udover alle dem som kun får hånd eller mund hvordan kan det være "få kunder"? den med at de må være hurtige forstår jeg ikke kan man få en opklaring? Det kan jo være at antal stød skal ganges på. Kan ikke lige gennemskue om der så er en yderligere % af længden der stødes med faktor indblandet også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Så må du jo gætte på længde og frekvens jeg tænker at du har været forbi hende ca en gang om ugen på tre måneder er der ca 13 uger men jeg forestiller mig at du af forskellige årsager har måtte springe over ind i mellem så jeg landet på 11 besøg dette giver så ca 18 cm - som også var udgangspunktet i min første udregning hvis du kun har været forbi otte gange eller mindre er det synd for hendes underliv 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 15 minutter siden: Det kan jo være at antal stød skal ganges på. Kan ikke lige gennemskue om der så er en yderligere % af længden der stødes med faktor indblandet også. hmm hvordan ser det ud i en ligning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 10. Juli, 2019 Var hos en rumænsk pige på Østerbro i den semiberømte kælder Efter endt session på en times tid lå vi og hygge snakkede, da jeg blev opmærksom på hvad klokken var og gjorde antræk til at tage bukser på, sagde hun at jeg godt måtte blive lidt, hun ville smide mig ud af hvis der kom kunder - hvorefter hun fuldkomment ignorere hendes telefon. Vi lå og snakkede længe, hun var ret sjov, og meget spontant forslog hun at vi besøgte fristaden, da hun manglede "noget". Vi endte med at gå rundt derude og kiggede på skøre huse som hun var ret vild med. Jeg endte i en lettere opløftet sindstilstand, hvor det vist ikke var forsvarligt at køre og sov sammen med hende, i hendes bollerum... hvor vi bestemt ikke bollede yderligere - det var jeg fysisk ikke i stand til Jeg så hende et par gange mere, hvor vi grinede lidt af den dårlige time pris jeg havde betalt første gang. Hun har desværre ikke været i Danmark siden. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 58 minutter siden: hmm hvordan ser det ud i en ligning? Hvis vi nu antager at det ikke er 2 ryk og en aflevering, men i stedet 50 stød pr. tur, at det er blærerøve på gennemsnitligt 18 cm der kommer mest på stedet, og at 50% af længden kører ind/ud, så må det blive: 0,18m×0,5×50=4,5m pik per kunde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Juli, 2019 Jeg var engang hos en thaipige, der klagede over, at hendes mand "var for doven til at kneppe hende". Jeg sagde, at med det udseende og væsen fortjente hun da lige så megen pik, som der var vandrør i New York. Det grinede hun meget af. Og et pænt stykke hen ad vejen holdt jeg løftet. Nok mere i henhold til vandrørene fra forstæderne end til Manhattan. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 44 minutter siden: Hvis vi nu antager at det ikke er 2 ryk og en aflevering, men i stedet 50 stød pr. tur, at det er blærerøve på gennemsnitligt 18 cm der kommer mest på stedet, og at 50% af længden kører ind/ud, så må det blive: 0,18m×0,5×50=4,5m pik per kunde Du må arbejde hos skattevæsenet. Det er de eneste der kan få snakket en bette indkomst op til topskat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden: Du må arbejde hos skattevæsenet. Det er de eneste der kan få snakket en bette indkomst op til topskat Med den her udregning giver det jo en del færre kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 11. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 16 timer siden: Hvis vi nu antager at det ikke er 2 ryk og en aflevering, men i stedet 50 stød pr. tur, at det er blærerøve på gennemsnitligt 18 cm der kommer mest på stedet, og at 50% af længden kører ind/ud, så må det blive: 0,18m×0,5×50=4,5m pik per kunde Det er her det går op for mig, hvorfor nogen ikke forstod. Jeg vil tro jeg er tættere på 500 dunk, end på 50. De 18 cm godtager jeg hellere end gerne..:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg