DK fyr 34 4439 Skrevet 10. Juli, 2019 (edited) Jeg håber en af jer kan/vil hjælpe Jeg har været så heldig at modtage et par videoklip pr. pm herinde men jeg kan ikke umiddelbart afspille dem. Min computer er en MacBook (hvis det har noget at sige?) Jeg har taget et par skærmdumps af min skærm. Først er der bare et play-ikon og når jeg trykker på det ser det sådan ud: Bedste hilsner og tak DK fyr Redigeret 10. Juli, 2019 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 10. Juli, 2019 VLC Media Player er mit bedste bud på dit problem. Den kan afspille næsten alle filtyper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 10. Juli, 2019 Richard Kimble skrev, Lige nu: VLC Media Player er mit bedste bud på dit problem. Den kan afspille næsten alle filtyper. Merci og tak - Prøver men skal nok lige nævne at jeg ikke er nogen tech-nørd så helst noget der ikke er for uoverskueligt eller indforstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 10. Juli, 2019 (edited) DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden: Merci og tak - Prøver men skal nok lige nævne at jeg ikke er nogen tech-nørd så helst noget der ikke er for uoverskueligt eller indforstået Ingen årsag I gamle dage, hvor jeg downloadede klip på Pirate Bay, havde jeg stor glæde af VLC. Jeg håber, at det virker for dig Redigeret 10. Juli, 2019 af Richard Kimble Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 10. Juli, 2019 Mange tak. Er det noget man skal downloade eller ligger der allerede på computeren og så skal man bare vælge det som afspiller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 10. Juli, 2019 DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden: Mange tak. Er det noget man skal downloade eller ligger der allerede på computeren og så skal man bare vælge det som afspiller? Nej, du skal downloade VLC Media Player. VLC Media Player - MAC! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg