Hop til indhold
jensen6

Ny Mint 23 år sød smuk Thai pige vallensbæk

Recommended Posts

jensen6 skrev, 1 time siden:

l

Og hvad mon tilbuddet indebærer: NB! Frækt tilbud tilbydes - ring og hør skat.

Ring og hør....skat:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev der testet, skrev sms, hurtigt svar og aftale.

Dukkede op og Mint åbnede, hun er slank pæn og i mine øjne meget sexet.

Hun spørger om jeg skal have massage og ja tak, hun gør rummet klar og spørger om jeg vil have mere....ja meget mere du er meget smuk.

Det meste bliver hurtigt tilbudt: Hj Bj Fp.

Spørger til massage og Hj, vil gerne røre ved hendes struttende forparti, hun siger ok but just a little bit, jeg spørger hvad mener du og hun siger just outside a little bit.

Jeg forklarer jeg ønsker at røre inside og ikke just a little bit, gerne topløs men ønsker ikke at røre forneden, det accepterer hun.

Hun smutter mens jeg tisser af og lister tilbage og gør mig klar.

Tilbage hun kom og finder musik på hendes mobil, og går i gang med en god gang massage, først med håndklæde på,så uden med olie, rundt på hele bagsiden.

Efter noget tid får jeg latterlig meget lyst til at gramse lidt på hendes babser og det lykkedes mig at overtale hende, uha de sidder godt og er bløde med halv hård silikone under.

Senere på den anden side smører hun olie ud over det hele fødder ben og imellem og mave osv.

Der bliver leget med nipler og gejlet bandit og forsigtigt skifter hun til topløs, omfg de ser perfekte ud, strutter lige ud med mørke nipler der hurtigt reagerer....

Hun gør det rigtigt godt ingen hastværk, ingen opkald og sms undervejs jeg opdagede, ingen der banker på eller snakken med andre, dejligt med rolige omgivelser.

Der er et ok bad uden at være prangende, og får flere glas kolde vand på vej ud da det var ret svedigt.

Mvh. Solskin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Mr. Solskin!

Hvordan er stedet? Er det diskret? 

Tidligere blev der tilbudt noget i Vallensbæk i en villa midt i et beboelsesområde - mindre smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 9 timer siden:

Så blev der testet, skrev sms, hurtigt svar og aftale.

Dukkede op og Mint åbnede, hun er slank pæn og i mine øjne meget sexet.

Hun spørger om jeg skal have massage og ja tak, hun gør rummet klar og spørger om jeg vil have mere....ja meget mere du er meget smuk.

Det meste bliver hurtigt tilbudt: Hj Bj Fp.

Spørger til massage og Hj, vil gerne røre ved hendes struttende forparti, hun siger ok but just a little bit, jeg spørger hvad mener du og hun siger just outside a little bit.

Jeg forklarer jeg ønsker at røre inside og ikke just a little bit, gerne topløs men ønsker ikke at røre forneden, det accepterer hun.

Hun smutter mens jeg tisser af og lister tilbage og gør mig klar.

Tilbage hun kom og finder musik på hendes mobil, og går i gang med en god gang massage, først med håndklæde på,så uden med olie, rundt på hele bagsiden.

Efter noget tid får jeg latterlig meget lyst til at gramse lidt på hendes babser og det lykkedes mig at overtale hende, uha de sidder godt og er bløde med halv hård silikone under.

Senere på den anden side smører hun olie ud over det hele fødder ben og imellem og mave osv.

Der bliver leget med nipler og gejlet bandit og forsigtigt skifter hun til topløs, omfg de ser perfekte ud, strutter lige ud med mørke nipler der hurtigt reagerer....

Hun gør det rigtigt godt ingen hastværk, ingen opkald og sms undervejs jeg opdagede, ingen der banker på eller snakken med andre, dejligt med rolige omgivelser.

Der er et ok bad uden at være prangende, og får flere glas kolde vand på vej ud da det var ret svedigt.

Mvh. Solskin 

Hvis du havde valgt b2b vil hun jo være nøgen fra starten af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 11 timer siden:

Hvis du havde valgt b2b vil hun jo være nøgen fra starten af :)

 

Det kan du så ikke være sikker på. Det antog jeg også oprindeligt, men har på det seneste oplevet et par steder, hvor de var for sippede til at smide tøjet fra start. Ikke piger, der får et nyt besøg af mig, kan man så sige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne ja det kunne du have ret i.

Jeg nyder at være passiv under massage delen.

Men hvis der skal være noget frækt så vil jeg gerne have følelsen at at "være med" og ikke ligge passivt mens der er en som gnider sig op ad mig.

Det er også ofte noget dyrere, så derfor vælger jeg ikke BTB.

Mvh. Solskin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...