Hop til indhold
fyrender

Full service !!!

Recommended Posts

fyrender skrev, den ‎10‎-‎07‎-‎2019 at 01:19:

https://annoncelight.dk/showad/272448  

nogle der kan bekræfte?

I stedet for en absolut intetsigende og ubrugelig overskrift.

Havde det været bedre, at følge den meget tydelige vejledning for efterlysninger, som står i øverste højre hjørne, trykt i sort/hvidt.

Emma i Odense havde været helt rigtigt. Husk det til en anden gang.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrender skrev, den 10.7.2019 at 01:19:

https://annoncelight.dk/showad/272448  

 

nogle der kan bekræfte?

Hvad skal vi bekræfte?. Det eneste jeg ved om hende er at hun arbejder samme sted som den sexede lille blondine, som jeg ofte har besøgt. Hun har bekræftet at veninden har store bryster, så det er det eneste jeg ved om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 16 timer siden:

I stedet for en absolut intetsigende og ubrugelig overskrift.

Havde det været bedre, at følge den meget tydelige vejledning for efterlysninger, som står i øverste højre hjørne, trykt i sort/hvidt.

Emma i Odense havde været helt rigtigt. Husk det til en anden gang.

Mvh

:shock:

Hold da op hvor er politiet i gang med at lære andre hvordan de vil have overskriften til at være.

Du kunne jo undlade at gå ind på de indlæg som ikke passer ind i dit perfekte univers.....

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KeBoRas skrev, 1 time siden:

Hold da op hvor er politiet i gang med at lære andre hvordan de vil have overskriften til at være.

Du kunne jo undlade at gå ind på de indlæg som ikke passer ind i dit perfekte univers.....

God weekend.

Hvis alle brugte alle mulige mærkelige overskrifter i efterlysninger og anmeldelser, så ville søgefunktionen ikke være 5 potter pis værd.

Korrekte overskrifter i efterlysninger og anmeldelser betyder, at vi alle sammen har nemmere ved at finde, hvad vi gerne vil søge på.

Hvis man efterlyser med en rigtig overskrift, navn og sted, så er der større mulighed for response. Mange springer efterlysninger med intetsigende overskrift over, og dermed er der ingen hjælp at hente. Så korrekt overskrift er hjælp til selvhjælp.

Selv om du åbenbart hylder det rene anarki, så god weekend til dig også.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor tæske langhalm på noget så simpelt at åbne et Link

pedantisk og bureaukrati troede det kun var staten og dens mærkesager

spild af tid

god weekend til alle

ja og pigen er Smuk Sexet og Indbydende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens P skrev, 1 time siden:

hvorfor tæske langhalm på noget så simpelt at åbne et Link

pedantisk og bureaukrati troede det kun var staten og dens mærkesager

spild af tid

god weekend til alle

ja og pigen er Smuk Sexet og Indbydende :)

Tjaaah nogle vil gerne have system i rodet, og andre vil hellere have rod i systemet. Den sidste gruppe har ikke fattet, at overholdelse af nogle enkle spilleregler er til fordel for alle.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Benjamin, det giver da mere rod i systemet at spamme en tråd med så meget der ikke har med emnet at gøre. Så tak for at bryde dine egne regler, så stop med at kapre denne tråd.
Selvfølgelig er det rigtigt at det er bedre hvis det står ordenligt i emne feltet. Men så stort et problem er det nok ikke, heldigvis ødelægger det ikke noget for jer der gør det ordenligt.

For ikke at lave en "Benjamin", vender jeg tilbage til emnet:

Jeg overvejer meget et besøg ved hende i dag, så vender tilbage senere hvis jeg får en aftale i hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser frem til en anmeldelse hvis du får besøgt hende. Hun har efterhånden været i Odense mange gange uden at nogen har skrevet om hende. Jeg har aldrig mødt hende selv om jeg har besøgt hendes veninde mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 7 timer siden:

Jeg ser frem til en anmeldelse hvis du får besøgt hende. Hun har efterhånden været i Odense mange gange uden at nogen har skrevet om hende. Jeg har aldrig mødt hende selv om jeg har besøgt hendes veninde mange gange.

Jeg fik skiftet mening i sidste øjeblik og besøgte Laura i stedet, så må desværre skuffe med en anmeldelse af Emma. Hun havde ændret i sine billeder, så turde ikke tage chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger allerede en anmeldelse af hende der inde. I kan finde den under "hende her", "nogen der har" og "Super lækker" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den ‎14‎-‎07‎-‎2019 at 09:32:

Der ligger allerede en anmeldelse af hende der inde. I kan finde den under "hende her", "nogen der har" og "Super lækker

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...