Hop til indhold
Scott71

Sasha i Vejle

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Sasha https://annoncelight.dk/showad/273002 . Hun er godt nok dejlig, flot, sød og nærværende. For mig ingen tvivl om at både billeder og tekst passer. Havde bestilt 1/2 time og må bare konstatere, at det var ikke tid nok. Helt klart en gentagelse, men det skal så være mindst 1 time. En klar anbefaling, hvis man er til en sød, slank moden kvinde. Er stadig helt høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak for de søde ord <3 Ja, tiden fløj afsted men blev vi ik enige om, at det gør den i godt selskab :P Glæder mig til at hygge en time næste gang <3 kys herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha...Ja...havde nøjagtig den samme oplevelse med Sasha i går. Hun er sku en dejlig pige.Tiden flyver afsted, for der er så meget dejligt, der skal nydes.

Dejlig, nem at tale med, er der for dig 100%, ikke noget af alt det der fis med ekstra, som dukker op undervejs. Jeg var der for gfe og hun leverede 120%, og det kvitterer jeg for ved her, at anbefale Sasha til alle, der søger det samme. Sød,dansk pige, som ser dejlig ud, berøringsvenlig og uden jag. 

Vi ses Sasha :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...