Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal til Odense og have en overnatning, er der nogen der kan anbefale et sted i nærheden af Odense station hvor der også tilbydes B2B.

 

Pfh tak

Arne

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Denne ligger kun et par hundrede meter fra stationen:

http://nakhonsawan.dk/

Har ikke været der længe, men der skulle være mulighed for lidt af hvert.

Ellers må du lidt længere væk  til

http://www.suisi-massage.dk/ 

http://123thaimassage.dk/

eller Østerbro 38 med forskellige klinikker og blandede oplevelser på det seneste.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 6 minutter siden:

Husk at reservere tid i god tid hvis du vil have B2B hos Nakhonsawan.

 

Takker for oplysningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 2 timer siden:

Husk at reservere tid i god tid hvis du vil have B2B hos Nakhonsawan.

Hvorfor skal man reservere i god tid? Det er ikke alle på adressen der giver eller hvordan skal det forståes? Er "kun" blevet tilbudt hj når jeg har været der. Men - har selvfølgelig heller ikke ytret ønske om andet. Hvordan er priserne hvis man vil have "lidt mere"....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv endelig en anmeldelse hvis du kommer der. Har længe drømt om en serviceoplevelser der, først håret klippet, så fødderne masseret og endelig resten af kroppen med b2b hvis man da kan få det der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
stein skrev, for 3 timer siden:

Skriv endelig en anmeldelse hvis du kommer der. Har længe drømt om en serviceoplevelser der, først håret klippet, så fødderne masseret og endelig resten af kroppen med b2b hvis man da kan få det der.

Nu er det altså ikke ligefrem det mest luksuriøse sted - faktisk er det i en noget sørgelig forfatning. Jeg har prøvet fodmassage (det var billigt!) og det var ikke nogen super behagelig oplevelse. Men massagen er faktisk ikke dårlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 7 minutter siden:

Nu er det altså ikke ligefrem det mest luksuriøse sted - faktisk er det i en noget sørgelig forfatning

SÅ sørgelig forfatning synes jeg nu heller ikke det er i. Har da været et par Thai-steder i Odense der var mere ynkelige....

tzatiki skrev, for 9 minutter siden:

Men massagen er faktisk ikke dårlig. 

Kan jeg så godt give dig ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I sige lidt mere precis hvem der vil give B2B på nakon Sawan  og er det alle hverdage man kan det ? Tvivler lidt på at Bee som har butikken giver andet end klip og alm. Massage men kan jo blive overrasket 

Del dette indlæg


Link til indlæg

at Bee ikke tilbyder ekstra er måske årsagen til, at hun selv siger, at man skal booke tid i god tid, så jeg har en mistanke om, at hun tilkalder en assistent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i fredags og havde ikke bestilt tid, der var en kvinde på ca. 40, jeg opfattede at hendes navn var Ni eller måske Ne, jeg bestilte en ½ time massage, det var altså ikke noget at håbe hurra for, lidt trykken her og der, da jeg vendte mig om på rygge spurgte hun til "lillemanden" og jeg svarede ja tak, men han var lige så skuffet så han nægtede at rejse sig for hende, jeg betalte 500 i alt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er ikke d,Angletrre .når jeg har være det synds da det virker som håndklade er rent .har prøve nogen af piger synds ikke det var sjov .men Bee hun er sjov vi griner altid meget af det hele .hun har en gud skønt humor når hun først kommer igang og få et modspil.give et godt hj  .og en blid massage.som godt kan få min op og stå .smiler og hun kan godt blive liderlig selv .og så kan det bliv sjov på den blid måde .og når man som mig altid li har en pakke gumi med .så kan alt ske .sker bare ikke så tit .jeg give altid 800 kr som jeg næste altid siger du få sku en tusse .fordig du er så sjov .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...