Capt 7 Skrevet 9. Juli, 2019 Jeg har lige haft fornøjelse af at møde Alicja. Hun kommer fra polen - det er hende på billederne - hun er en meget flot sød og nærværende kvinde. Det er lang tid siden jeg har mødt så skøn en kvinde og jeg elsker når kvinder er korthåret Hun gav mig et super godt og langt blowjob. Jeg gav hende en god massage og bagefter fik jeg masser af kys og kram af en glad og taknemlig kvinde. En af mine bedste oplevelser til dato - men skal over og besøge hende i morgen eller torsdag før hun tager videre Vh Capt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capt 7 Skrevet 9. Juli, 2019 Fandt annonce på annoncelight.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 9. Juli, 2019 Ikke fordi det betyder så meget, når alt er godt - men hvad gav du for fornøjelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capt 7 Skrevet 11. Juli, 2019 600 kr for 30 min Har lige besøgt hende i dag i 1 time for 1000 kr - en super oplevelse ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg