Hop til indhold
Hedonis

Laura - Trepkasgade

Recommended Posts

Jeg har et par gange mødt "Laura" i nogle større dagligvarebutikker. Første gang mødtes vores blikke og jeg syntes hun ligesom dvælede lidt ved mig for at tjekke om der var en mulig genkendelse i mig af hende. Der var der jo, men hun var sammen med en yngre kvinde, måske en datter, og jeg hylder princippet om at fastholde anonymiteten ved et møde udenfor hendes arbejdsdomæne. Sjovt nok skete det samme i dag i en anden butik. Laura er en fabelagtig lækker og var meget populær kvinde -  dengang med arbejdsadresse i Trepkasgade. Jeg ved at hun stoppede officielt med at annoncere efter kunder, men havde faste besøgende der kendte hendes telefonnr. 

Er hun stadig aktiv på den måde med nogen af jer herinde. Ohh at drømme om dengang man kunne være i selskab med hendes sensuelle og magiske væsen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laura var i en periode at træffe i Skanderborg, men er nu holdt for 6 mdr. siden, for som hun sagde, min kost skal på pension... :) 

Hun er en fantastisk kvinde, som i den grad savnes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Laura er en helt speciel kvinde. På den gode måde. Når hun og Susanne var sammen i Trepkasgade og de lukkede op for flere mænd på samme tid, så var der sgu dampende sexparty. Hun var godt nok fræk og jeg tror virkelig at hun nød det. Ville gerne opleve det igen. Godt at man har minderne...., 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt sjovt at både mor og datter var i skanderborg,

dog ikke på samme tid.

sjovt at jeg også lige har tænkt på hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laura er et rigtig fantastisk menneske. Man glemmer aldrig hende. 

Jeg vil også ønske hun stadig var aktiv. 

Det samme ville jeg med Rikke som også huserede sammen med Laura i Trepkasgade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...