Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt, at overskriften er lidt misvisende. Det burde have været Julie på dansk eller Juliet på engelsk. Men jeg føler det som om, jeg var Romeo syngende serenader neden for balkonen. I stedet var det bare Miller’s på besøg hos den mest fantastiske unge kvinde - Julia.

Hun har fået flere gode anmeldelser - og tak til @Hr_T, @Green-eyes og @Lynkineseren for det. Men jeg mener nu alligevel, at Julia fortjener endnu en tråd. For jeg vil være trådstarter. Jeg nåede ikke at være First Mover så dog trådstarter.

Og  Åhh - jeg er ikke faldet ned endnu. Jeg sidder i en bobbel. Kan ikke koncentrere mig. Ikke engang om Tour de France. 

For denne pige - en engel af 9. orden, et naturtalent, en gudinde, en Venus, en Afrodite - har beæret vores land med et besøg. Og tilmed et gudesmuk ansigt, et langt smukt blond hår og et sødt fnis. 

Hun er utroligt velskabt med en ungpigekrop uden lige. Og de bryster. En B-skål, som bare stritter nærmest opad. 

Og sexen. Jamen den var helt uden lige.  Det var så meget GFE, tungekys og nærvær, så det ikke kan beskrives:P Hun er en sand mester i det hele. Jeg gentager det hele. Et SF uden lige; Tungekys uden lige, samleje uden lige. U name it. Da vi var færdige, udbrød jeg spontant og prustende: “Fuck - you are good”  

Og så er hun faktisk også en utrolig sød pige. Nem at tale med og meget ligefrem<3

Jeg var helt ude på det østlige Amager. Men hvad gjorde det? Jeg havde det største smil om munden, da jeg tog mod Hovedbanen med Bus 2A. 

Fik jeg sagt, at Julia er fra Ukraine. Og 21 somre. Har allerede været GP 2-3 år i Kiev. Så forstår jeg bedre den erfaring. Men vil aldrig vende tilbage til dette erhverv i Kiev efter at have prøvet danske mænd. De er meget mere høflige og rigtige gentlemen. Dette var en ros til jer - kære brødre:)

Vi talte efterfølgende lidt om Ukraine  Kunne byde ind med, at jeg da godt vidste, at Vladimir Klitjko var præsident i Ukraine, hvortil jeg fik svaret, at det var broderen Vitalij, og at han i øvrigt er borgmester i Kiev;)

Hun er her til på fredag  Altså tre hele dage så rig mulighed for at besøge hende. Det eneste, der bør forhindre dette, er kø til opgangen;)

Men der er håb - bros. Hun har lovet at vende tilbage i august måske endda allerede i starten. Og Åhh hvor jeg glæder mig:P

Jeg vil slutte med at sige, at det måske var mit bedste GP besøg gennem tiderne - og jeg undskylder naturligvis på forhånd til Mia, Anastasia, Matylda, Barbara, Stella og Katrynaaa og håber, de ikke læser med her. 

Den sommerhede Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @Miller's Crossing, jeg har skrevet lidt med hende. Og hver gang vi har haft fundet en tid til et lille besøg. Ja så er der altid kommet noget i vejen.

Men med din tråd............. Så bliver HELE KALENDEREN ryddet for at få besøgt hende. 

Så endnu en gang af hjertet tak for en god anmeldelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede Miller alligevel at overhale mig. Også jeg tænkte på præcis samme måde, at Julia i den grad har fortjent en ny tråd med den største reklame, man kan forestille sig. Jeg havde bare endnu ikke nået at finde en måde at udtrykke min begejstring på. Tak til Hr_T, Green-Eyes, Lynkineseren og nu Miller for at udbrede budskabet om denne ultraskønne og fantastiske ungpige, som er en gave til søde danske ungpigeelskende gentlemen!

Alt forekommer så ægte og naturligt hos skønne Julia. Hun leverer fuldkommen som beskrevet i den præcist udtrykte annoncetekst (og dermed ingen grund til vores sædvanlige skepsis ud fra det fup og uærlighed, der ofte huserer i disse annoncer), blot meget bedre end nogen mand kunne forestille sig. Hendes billeder er vellignende, blot er hun kønnere og dejligere end nogen kan forestille sig, og hendes fantastiske personlighed og sex-drive kan kun forstås i real life. Billederne antyder måske en lidt reserveret og alvorlig type. Men hun er lige det modsatte. Smilende, imødekommende, nydende og et ekstraordinært naturtalent i denne metier!

Tænk sig i en overmoden alder at blive modtaget af en køn, smilende, kærlig og ultrasød 20-årig ungpige og føle, at man kommer hjem til sin unge kæreste, der med iver tager imod sin savnede kæreste! Og fryd og glæde fortsætter i hvert et minut. Jeg nød i hvert fald alle mine 45 minutter, og kan kun sammenligne Julia med de helt exceptionelle stjerner, eller faktisk kun en enkelt, der stadig i mit univers en smule overgår det niveau.

Lad os alle passe på denne stjerne på den danske himmel, så hun vælger at komme tilbage. Nok er denne girlfriend meget tolerant og forstående over for, at boyfrienden ikke er selvvalgt og i en helt forkert alder. Men det er svært at levere en så fantastisk girlfriend experience, hvis ikke manden i det mindste opfører sig som en rigtig gentleman og gør sit bedste for at beundre og behage den skønne girlfriend. Jeg hører fra Julias mund, at det betyder meget, både i hjemlandet og her hos de danske bejlere. Alder og mangel på prince-charming-egenskaber kan ikke omgås, men vi kan komme friske og veltrimmede, og en elsket og respektfuld boyfriend kan selvfølgelig ikke lade være med at please og behage sin ultradejlige smukke unge kæreste med omsorg, blidhed og masser af ægte komplimenter.

Dejligt at høre, at Julia allerede nu begynder at tale om at vende tilbage!

/Pigelad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da godt lovende... jeg har selv holdt lidt igen - fejl indrømmet - fordi billederne får hendes ansigt til at se ikke helt kønt ud. Er det bare billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mille :)

Du har lige gjort det igen,,, Super skriv og info 

Det sidste billede er da ikke til at stå for,,, hold da op hun er sød 

Meeeen alligevel at sige All time high bedste oplevelse det er godt nok noget, men igen helt fair og ærligt nok, havde nu aldrig troet at Mia the one and Only kunne fravristes din top, men mon ikke hun stadigvæk er i din top 5,, ;)

Troede faktisk at du mest er til sorthåret piger, men igen man har vel et stand punkt til man tager et nyt,, kender det godt fra mig selv,,, :rolleyes::D

Det er snart ikke til at overskue med alle de flotte frække unge tøzer som kommer hertil og beriger os, det sgu ikk helt fair når nu man som nogle af os har lidt svært ved at sige fra, og tit tænker med de nedre regioner,, B)

Fortsat god varm solskinsdag til alle brødre derude, og selvfølgelig også deres veninder de lyserøde:)

Bonus spørgsmål :   Der står at hun tilbyder 2 mænd,, er der evt. nogle som har mod på dette,,, :P

Din ven og beundrer Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver
Fik ikke der hele med,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Mia er stadig af en anden verden, og jeg er da normalt mest til de helt sorthårede piger, men sådanne ting træder i baggrunden, når du møder en pige som Julia. 

Og nej - jeg tør ikke optræde med andre mænd. Der må du vist have fat i din næsten glemte ven Eron. Gad vide om han læser med herinde?

din ven - Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 12 timer siden:

fordi billederne får hendes ansigt til at se ikke helt kønt ud.

 

Miller's Crossing skrev, for 11 timer siden:

Ja - Ballsy. Det må være billederne, for hun er mega smuk og mega lækker.

Du synes hun ser godt ud, men hvordan synes du hun ser ud på billederne? Ja, her giver det mening at spørge, for Ballsy synes ikke så godt om billederne. Så hvis du både kan lide billederne af Julia og Julia IRL, så hjælper det sådan set ikke Ballsy - så er hun måske bare ikke hans type, rent udseendemæssigt? 

Personligt synes jeg hun ser mere end temmelig godt ud på de billeder, og det kunne jeg mistænke, at du også gjorde, og så er Ballsy lige vidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har som næsten altid en pointe her. 

Jeg tror, at Ballsy kan have hentydet til Julias meget store og lidt stikkende øjne på især billede 1 og 11. 

Men de er slet ikke stikkende IRL. Og faktisk er der ingen af pics, der virkelig rammer, hvor lækker hun er. Ikke engang foto 6, som er mit personlige favorit, og som jeg nu printer ud og hænger op på væggen - bare for at mindes hende til gensynet i august;)

 Og det er også svært. For hun skal opleves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilbillederne af Julia er egentlig gode nok, men skjuler lidt hvordan man møder hende i virkeligheden, hvor hun er frontal og storsmilende. 

Billederne antyder lidt alvor og dybde, men det man møder er en sød glad pige der er let at være sammen med :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 7 timer siden:

Fandt du en makker?

Ja og nej,, 

Skrev med en broder, og vi aftalte at afvente situationen lidt, 

Vi havde begge flere ubekendte, at forholde os til,,,, 

Måske på et andet tidspunkt, vi blir nok lige nød til evt at møde hende alene først for at se om der overhovedet er grobund og interesse fra hendes side, 

Vi skal nok gi et skriv hvis vi gennemføre dette,,, 

Hvis der er  andre brødre som overhaler os indenom så giv endelig lyd fra jer 

Fortsat god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 10.7.2019 at 17:33:

Ja og nej,, 

Skrev med en broder, og vi aftalte at afvente situationen lidt, 

Vi havde begge flere ubekendte, at forholde os til,,,, 

Måske på et andet tidspunkt, vi blir nok lige nød til evt at møde hende alene først for at se om der overhovedet er grobund og interesse fra hendes side, 

Vi skal nok gi et skriv hvis vi gennemføre dette,,, 

Hvis der er  andre brødre som overhaler os indenom så giv endelig lyd fra jer 

Fortsat god dag :)

Nu er hun her igen. Sig endeligt til. jeg er frisk om vi kan finde timing til at tage os GODT af hende.....!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt som smag og præferencer kan være så forskellige!

Jeg var forbi pigebarnet forleden dag - udelukkende pga hendes store fanskare herinde og de helt ustyrlige lovprisninger af hende (ellers havde jeg aldrig selv faldet for hendes annonce).

Jeg må dog sige, at jeg blev fælt skuffet og følte i den grad jeg spildte 1.200,- kr.

Dels er hendes bryster på ingen måde “nærmest opadstrittende” som trådstarter ellers skriver, hendes bagdel ikke særlig fast som et af billederne ellers kunne give indtryk af og så har hun nærmest en paryk på - eller extensions der starter ikke langt fra hendes pande. 

Hun giver et hæderligt blow, men det gør rigtig mange andre efterhånden også. Hun er meget ung med et uskyldigt look, så mange nok godt kan lide og tænder på. 

Gentagelsesfaktor: 0,00%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte i dag Julia - vel nok mest af alt pga de rosende ord der er skrevet om hende her på siden.

Jeg må indrømme allerede inden jeg besluttede mig for at besøge hende synes jeg 1200 lød dyrt - det har jeg aldrig før betalt for 30 min. Men pyt tænke jeg - det ville jeg gerne betale - for nu skulle det være - tænke jeg B)

Min konklusion er: jeg er skuffet i forhold til prisen - det er hun simpelthen ikke værd hun har ikke, hverken Porsche el Mercedes status og ikke noget ondt ment her - men en Skoda kan også sagtens være en fin bil..:razz:

God aften :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været på besøg igen. 

Og Julia er stadig i topform:)

Et betagende pigebarn og en dejlig oplevelse<3

Hun har billet hjem på søndag, men er meget impulsiv, og det kan være, at hun bliver længere. 

Julia lovede mig at vende tilbage til DK:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Julia, var nød til at se om mit besøg hos hende, som var fantastisk, bare var en tilfældighed eller hun rent faktisk er en ener......

 

og må konstatere at hun er en ener - og hun bliver en dyr en af slagsen for det bliver ikke sidste gang jeg kommer til at ligge penge på hendes sengebord - havde en fantasi som jeg længe har gået med men ikke har fundet den rigtige pige at udleve med og tænkte hun kunne måske være en mulighed. Hun var med på ideen og sagde endda at det tændte hende lidt også så det kunne kun blive godt og må sige at min fantasi blev til en ualmindelig god gang lagen gymnastik og jeg hr sjældent hvis aldrig været så udmattet og tilfredsstillet som da jeg forlod lejligheden 1 times tid efter jeg ankom dertil.

@julia_ glæder mig til at vi ses igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 8.7.2019 at 21:25:

Jeg ved godt, at overskriften er lidt misvisende. Det burde have været Julie på dansk eller Juliet på engelsk. Men jeg føler det som om, jeg var Romeo syngende serenader neden for balkonen. I stedet var det bare Miller’s på besøg hos den mest fantastiske unge kvinde - Julia.

Hun har fået flere gode anmeldelser - og tak til @Hr_T, @Green-eyes og @Lynkineseren for det. Men jeg mener nu alligevel, at Julia fortjener endnu en tråd. For jeg vil være trådstarter. Jeg nåede ikke at være First Mover så dog trådstarter.

Og  Åhh - jeg er ikke faldet ned endnu. Jeg sidder i en bobbel. Kan ikke koncentrere mig. Ikke engang om Tour de France. 

For denne pige - en engel af 9. orden, et naturtalent, en gudinde, en Venus, en Afrodite - har beæret vores land med et besøg. Og tilmed et gudesmuk ansigt, et langt smukt blond hår og et sødt fnis. 

Hun er utroligt velskabt med en ungpigekrop uden lige. Og de bryster. En B-skål, som bare stritter nærmest opad. 

Og sexen. Jamen den var helt uden lige.  Det var så meget GFE, tungekys og nærvær, så det ikke kan beskrives:P Hun er en sand mester i det hele. Jeg gentager det hele. Et SF uden lige; Tungekys uden lige, samleje uden lige. U name it. Da vi var færdige, udbrød jeg spontant og prustende: “Fuck - you are good”  

Og så er hun faktisk også en utrolig sød pige. Nem at tale med og meget ligefrem<3

Jeg var helt ude på det østlige Amager. Men hvad gjorde det? Jeg havde det største smil om munden, da jeg tog mod Hovedbanen med Bus 2A. 

Fik jeg sagt, at Julia er fra Ukraine. Og 21 somre. Har allerede været GP 2-3 år i Kiev. Så forstår jeg bedre den erfaring. Men vil aldrig vende tilbage til dette erhverv i Kiev efter at have prøvet danske mænd. De er meget mere høflige og rigtige gentlemen. Dette var en ros til jer - kære brødre:)

Vi talte efterfølgende lidt om Ukraine  Kunne byde ind med, at jeg da godt vidste, at Vladimir Klitjko var præsident i Ukraine, hvortil jeg fik svaret, at det var broderen Vitalij, og at han i øvrigt er borgmester i Kiev;)

Hun er her til på fredag  Altså tre hele dage så rig mulighed for at besøge hende. Det eneste, der bør forhindre dette, er kø til opgangen;)

Men der er håb - bros. Hun har lovet at vende tilbage i august måske endda allerede i starten. Og Åhh hvor jeg glæder mig:P

Jeg vil slutte med at sige, at det måske var mit bedste GP besøg gennem tiderne - og jeg undskylder naturligvis på forhånd til Mia, Anastasia, Matylda, Barbara, Stella og Katrynaaa og håber, de ikke læser med her. 

Den sommerhede Miller’s

Great review @Miller's Crossing....do you have links for Stella and Anastasia?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...