Hop til indhold
Frøns

New Demi in Kolding big boobs

Recommended Posts

Besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/278570

Som senere skulle vise sig oz at være hende her:

https://annoncelight.dk/showad/278466

Jeg havde på fornemmelsen at jeg godt kendte adressen, idet jeg havde været der nogle gange efterhånden, og altid gået tilfreds derfra - så ingen grund til bekymring - tænke jeg :razz: 

Jeg kontaktede pigen og blev bekræftet i at jeg godt vidste, hvor jeg skulle hen - så jeg valgte uden tøven at aftale en tid.

Jeg blev modtaget af en meget stille pige (læs alt for stille) jeg tøvede lige nogle sekunder for synes godt nok heller ikke ansigtet lignede overhovedet - men kroppen som jeg kun, kunne ane, gennem noget løstsiddende tøj, så ikk’ så ringe ud :P jeg fik sagt et eller andet med at jeg synes ikke hendes profilbillede passede på hende - og derved fandt jeg ud af hendes begge profiler :wink: hun tilbød selv at jeg gerne måtte gå.. men nej nu gik hun lidt i hjertet på mig - ville ikke skuffe hende - og synes jeg gerne ville give omsætning.

Jeg bestilte 15 min med aftale om forlængelse.

Det skulle vise sig at blive nogle af de længste minutter i mit liv - med dårlig samvittighed undervejs med risiko for udnyttelse af pigebarnet mm. Hun var total uengageret og ikke tilstede jeg var oprigtig bekymret og spurgte flere gange undervejs om hun var okay.. Yes, det var det eneste udtryk der kom når jeg forsøgte at finde ud af stemningen..

Hun kunne slå enhver i poker tror jeg, ihvertfald fandt jeg aldrig ud af hendes attitude eller i den grad mangel på samme B)

Som i nok allerede har regnet ud så nøjes jeg med de 15 min , hvor jeg fik vendt hende om i doggy, og som sagt hendes krop fejlede absolut intet, så jeg tillod og nyde hende.. og fik hvad jeg kom efter..

Konklusion: en misfornøjet oplevelse med en alt for stille pige - som ikke egner sig til faget, og fortalte at pengene som hun tjente var for at hjælpe hendes familie... hun havde vist nok kun arbejdet alt i alt 1 uge - så dette var hendes første job..:unsure: (overhovedet) så vil virkelig håbe at hun snart får kridtet skoene og kommer ind i kampen - ellers skal hun hurtigst mulig, finde noget andet at lave...

Dette er min mening/oplevelse som jeg havde brug for at “komme af med” men håber der måske er andre en mig, som har besøgt hende - og kan bidrage med en mere positiv udgang..:?: (for begge)

God aften :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej messi61, 24år i den ene link og 25 i den næste link står der - det passer nok meget godt - bryst 75D står også i tekst - passer sgu’ nok oz meget fin - der er ikke nogen skjult dagsorden over det - smal talje og en super go’ røv :P og bryster helt natural 

Lad høre fra dig, når du har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jedi mind tricks skrev, for 5 timer siden:

Kunne det godt ligne hende fra den "rigtige" annonce så? God anmeldelse overvejet stærkt et besøg! 

https://annoncelight.dk/showad/278570 

denne link er jeg sikker på er “ægte hende” bortset fra hun ikke har det lange hår nu..:)

Redigeret af Frøns

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...