AK69 76 Skrevet 8. Juli, 2019 Er lige kommet hjem fra et dejligt besøg hos hende https://annoncelight.dk/showad/271532 Hun er på et kort gæstevisit i Århus - huserer normalt i Ålborg. Sabrina er en rigtig sød, mørk, smilende pige der leverer fuldstændig som beskrevet i annoncen. 35 min med dybe tungekys, superfransk, alle de stillinger man orker, afslutning i mund med slug. Og så blir hun også tændt af at få finger + fisseslik. Alt i alt superfin oplevelse, og med fin overholdelse af tiden. 1000 kr. Billederne er 100 % ægte, og alderen ligeså. En i mine øjne flot - slank, nærmest petite pige. Syns faktisk hendes ansigt minder om Susanne Bier - mums. Små fine bryster - nok nærmest en A-skål. Samlet en helt igennem ægte profil - men selvfølgelig er hun prof, men på den gode måde. Hun er kun i Århus til og med i morgen tirsdag. Spurgte om hun kommer igen. Det var hun ikke sikker på - var lidt ked af at folk booker tid, og så ikke kommer alligevel. Eller kommer til døren, og tror man kan få tid med det samme. Så folkens, hvis vi vil ha’ hun skal komme igen, er det med at få booket en tid i en fart. Og så overholde aftalen. God fornøjelse - AK69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 921 Skrevet 8. Juli, 2019 Hun minder mig om en pige jeg var sammen med et par gange for - velnok - 10 år siden i en lejlighed i Århus N. Det skal nok passe eftersom hun skriver at hun er 34 år og dengang var hun i starten af 20´erne. Som jeg husker det samme ydelser som beskrevet af AK69 og at hun var fra Aalborg. Hende vil jeg gerne møde igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A-Kongen 61 Skrevet 26. August, 2019 Fuldstændig enig, hun er så fræk og nyder det hun laver. Hun er også at finde i Nørresundby og Frederikshavn. Hvis man er til stram ungpigefisse og et lækkert blow er det bare afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A-Kongen 61 Skrevet 8. Oktober, 2019 Nogen der har set noget til hende fornyeligt. Hun er ikke aktiv på AL. Måske i har set hende andet steds? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg