Hop til indhold
Guest Professoren

Søndergade, Varde: NO GO!

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej gents

Hermed en advarsel:

Jeg har nu gået fra stedet to gange. Første gang inden der kom penge på bordet da pigen var utiltalende og i hvert fald ikke pigen på billedet. Anden gang efter en efter min mening åben og tydelig sms-korrespondance suppleret med et par telefonsamtaler, hvor jeg advarede om at jeg ville gå hvis der var tegn på mismatch mellem aftale/forventninger og den kommende oplevelse. Pigen sidste gang, Angi, var både smuk og imødekommende - indtil pengene var givet og seancen i gang. Herefter var intet af det aftalte muligt.

Jeg valgte at forlade stedet efter 5-10 minutter fordi det var meget tydeligt, at de var komplet ligeglade.

PS: Jeg har været på stedet tidligere flere gange - og et par af pigerne her har været en helt ok oplevelse, og et par gange i den lidt kedelige ende - dog uden snyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Det er et dårligt sted i min optik,- ej heller videre diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Det er min fornemmelse, at det kan være pigerne med bagmænd fra Tøndergade i Kolding, der er rykket vestpå...

I hvert fald samme motivation og tilgang til at samle på utilfredse éngangskunder.

PS: Stedet har en mere diskret bagindgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Professoren skrev, den 8.7.2019 at 14:42:

Hej gents

Hermed en advarsel:

Jeg har nu gået fra stedet to gange. Første gang inden der kom penge på bordet da pigen var utiltalende og i hvert fald ikke pigen på billedet. Anden gang efter en efter min mening åben og tydelig sms-korrespondance suppleret med et par telefonsamtaler, hvor jeg advarede om at jeg ville gå hvis der var tegn på mismatch mellem aftale/forventninger og den kommende oplevelse. Pigen sidste gang, Angi, var både smuk og imødekommende - indtil pengene var givet og seancen i gang. Herefter var intet af det aftalte muligt.

Jeg valgte at forlade stedet efter 5-10 minutter fordi det var meget tydeligt, at de var komplet ligeglade.

PS: Jeg har været på stedet tidligere flere gange - og et par af pigerne her har været en helt ok oplevelse, og et par gange i den lidt kedelige ende - dog uden snyd.

Jeg skal lige bede om undskyldning for min uhøflige anmeldelse - som beror på en misforståelse mellem mig og pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren skrev, for 10 timer siden:

Jeg skal lige bede om undskyldning for min uhøflige anmeldelse - som beror på en misforståelse mellem mig og pigen

Uden at vide det skulle man næsten tro du nu var blevet truet til at rette din anmeldelse, for hvor meget fejl kan du da næsten have taget af pigen i forhold til den anmeldelse du kom med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 6 timer siden:

Nu sagde du det, det var også det jeg tænkte. eller måske han er blevet tilbudt en gave for at trække den tilbage.

Som jeg husker det så var det heller ikke en Guest profil der havde lavet anmeldelsen!!!

Jeg er næsten også 100% sikker på at det ikke var en guest profil der oprettede indlæget i første omgang, så kan næsten kun være en mundkurv der er kommet på desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Professoren, som skrev indlægget, har været medlem af Eroguide siden 2013. Jeg “kendte” ham, fordi vi tidlige havde samme “jagtmarker” og besøgte ofte de samme piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...