Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i sidste uge fornøjelsen af at besøge Alice.

Hun har været anbefalet i et par tråde, men kunne ikke finde en egentlig anmeldelse af hende, så her kommer mit besyv.

Billederne er ægte, og det er en utroligt køn, spinkel, velbygget ung pige der åbner døren. Selvom hun ser meget ung ud, er hun på ingen måde usikker/sky - tværtimod. Hendes engelsk er fremragende, og hun er god til at flirte med hendes store brune øjne. Hun ledte mig ind i soveværelset i en lækker lejlighed, hvor jeg fik udsyn til hendes særdeles velformede bagdel - jeg var solgt.

Jeg bestilte 30 min med SF og kys (+200kr) - det sidste kunne jeg godt have undværet, da hun ikke tungedekyssede. Det blev bare sådan nogle mærkelige kys med åben mund fra hendes side... SF var heller ikke noget særligt, men dog dejligt. Hun stoppede dog hurtigt, da jeg producerer en del smøredråber, og det tydeligvis ikke var noget hun var vild med... Som sagt - pengene på dette er nok bedre brugt andre steder.

Til gengæld skal hun have credit for at knalde som en duracell-kanin. Og jeg skal sent glemme udsynet til at kneppe hende i doggy - damn en velformet røv :D

Alt i alt en rigtigt god oplevelse, og hvis man ikke går efter SF og kys, men "bare" vil have noget god sex med en virkelig køn, velformet ung pige, så er det her stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 40 minutter siden:

Er det ikke Alessia, som har lavet en ekstra annonce i et andet navn?

Det er muligt. Jeg er ikke fast i Aarhus, så kender ikke pigerne der så godt. URL'en kunne godt tyde på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 42 minutter siden:

Er det ikke Alessia, som har lavet en ekstra annonce i et andet navn?

Hvis det er denne Alessia du taler om, så er jeg 95% sikker på, at det ikke er samme pige. Alessia ser ud til at have væsentlig større bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thephd skrev, for 29 minutter siden:

Hvis det er denne Alessia du taler om, så er jeg 95% sikker på, at det ikke er samme pige. Alessia ser ud til at have væsentlig større bryster.

Ja, det er denne Alessia, jeg mener. Jeg er dog ikke overbevist om, at de nuværende billeder i annoncen er af hende selv. Hun har også brugt andre, mindre modelagtige billeder, som helt sikkert var af hende selv. Og jeg har set billeder i Alices annonce, som Alessia også har brugt - enten i sin annonce, i sin selfietråd eller begge steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er denne Alessia, jeg mener. Jeg er dog ikke overbevist om, at de nuværende billeder i annoncen er af hende selv. Hun har også brugt andre, mindre modelagtige billeder, som helt sikkert var af hende selv. Og jeg har set billeder i Alices annonce, som Alessia også har brugt - enten i sin annonce, i sin selfietråd eller begge steder.

Okay - i så fald kan det sagtens være hende. Annoncen er i hvert fald identisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også et besøg for nogle måneder siden. Konkluderede også at det nok var samme pige. Der har været brugt samme telefon nummer på de to annoncer.

Hun var utrolig pæn og sød, men kys var ikke pengene værd, og følte ikke jeg fik mere end omkring 30 min for mine 45 min penge. Bad var påkr (var ellers nyvasket), men stadig inkluderet i tiden :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
banan skrev, for 11 timer siden:

Jeg havde også et besøg for nogle måneder siden. Konkluderede også at det nok var samme pige. Der har været brugt samme telefon nummer på de to annoncer.

Hun var utrolig pæn og sød, men kys var ikke pengene værd, og følte ikke jeg fik mere end omkring 30 min for mine 45 min penge. Bad var påkr (var ellers nyvasket), men stadig inkluderet i tiden :blink:

Jeg er ok med at bad er påkrævet, selvom man er nyvasket. Man kan godt forstå det fra hendes side - især hvis der er købt øko blow. Man tager bare en hurtig skyller, og så er man klar.

Jeg tror at vi kan konkludere at for 30 minutter uden extras får man mest for pengene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...